Beantwoord

Mobiel abonnement Samsung s10 (pre order)

  • 11 March 2019
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Op 22 februari heb ik via de klantenservice met een werknemer van KPN Gesproken, waaruit onderstaand overeenkomst is gekomen.
KPN (Compleet)
internet en tv
eerste 6 maanden korting

Mobiel abonnement
Samsung galaxy S10 (inclusief pre order bonus Galaxy Buds)
internet 10GB (5gb x2)
bellen onbeperkt
nummerbehoud en datum van ingang 02-04-2019

Mij werd verteld dat alles goed was geregeld en dit was ook het geval met mijn internet en tv, het probleem is dat mijn mobiel abonnement blijkbaar niet doorgevoerd was,iets waar ik vandaag achter ben gekomen (omdat ik toch wou dubbelchecken of alles wel klopte).

Dit zou in principe geen probleem moeten zijn, alleen loop ik hierdoor wel de pre order actie mis(Galaxy Buds) omdat de actie liep tot 8 maart. terwijl de reden dat ik klant ben geworden van KPN was omdat het compleet pakket het voordeligst voor mij zou zijn,dat is niet meer het geval als ik dan de oordopjes misloop.

Als iemand hiervoor een passende oplossing kan vinden dan zou ik dat waarderen.


Mvg

M,
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 March 2019, 21:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @M.O, welkom! Fijn dat je je gegevens meteen ingevuld hebt 😉. Ik zie inderdaad dat je er contact over gehad hebt, dus ik ga m'n uiterste best voor je doen. Ik stuur je een privébericht, want ik heb dan wel een gegevens over het toestel nodig. Dan zet ik je gegevens door naar de juiste afdeling.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @M.O, ik heb nog geen uitsluitsel van de betreffende afdeling. Wel weet ik dat ze ermee bezig zijn dit uit te zoeken. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +30
Even een update vanuit mij: de afdeling die erover gaat, kan bij Samsung geen aanvraag indienen zonder orderbevestiging o.i.d. Daar je die niet hebt gekregen, kunnen we vanuit daar dus niets voor je doen. Ik zoek morgen contact met de collega waarmee je de 22e hebt gesproken om hopelijk te achterhalen wat er mis is gegaan. Naar aanleiding daarvan wil ik dan een beslissing nemen. Het is dus nog even afwachten!
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb helaas nog niets gehoord. Excuses dat het zo lang duurt. Ik heb de betreffende informatie doorgestuurd naar een manager die hier meer over kan zeggen en ik hoop morgen uitsluitsel te hebben hierover!
Reputatie 7
Badge +16
Voor acties hanteert Samsung de order datum. Zo lang in het contract de juiste order datum staat zijn er geen problemen.

Zolang je het product voor 07-03-2019 in de Samsung members app registreert met je nieuwe toestel zullen er geen problemen zijn. Een dag later en je loopt de boot mis. De indiendatum is leidend, stel dat het wordt afgekeurd kan je nog altijd reageren.

Een e-mail als bestelbevestiging kan eventueel geaccepteerd worden als bewijs 🙂 Zelfs zonder orderbevestiging raad ik je aan om toch de aanvraag in te dienen zodat deze in het "proces" zit, dan duurt het iets langer maar heb je niet het risico dat het uiteindelijk afgewezen wordt vanwegen het te laat indienen.

Ik hoop dat dit helpt 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Het klopt wat je zegt! Alleen was voor @M.O bevestigt dat er een order geplaatst was, maar dit niet het geval bleek. Zo kon hij geen gebruik meer maken van de officiële actie en had hij er dus geen recht op. Ik heb inmiddels bevestiging dat we, doordat het aan onze kant fout gegaan is, een uitzondering kunnen maken. Er wordt contact met je opgenomen hierover! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten, @M.O?