Beantwoord

Mobiel abonnement stopzetten en nieuwe afsluiten met nummerbehoud

  • 11 June 2019
  • 8 reacties
  • 211 keer bekeken

Badge
Ipv mijn KPN mobiel abonnement verlengen wil ik liever de huidige stopzetten en een nieuw KNP abonnement afsluiten met nummerbehoud. Reden is dat je dan meer korting kan krijgen bij aanschaf van een nieuw mobiel. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 June 2019, 16:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mr T, welkom op het forum. Leuk dat je zo creatief meedenkt 😉 🙂 Wat je in je hoofd hebt is helaas niet mogelijk. We geven geen korting bij verlengingen, maar ook niet bij nieuwe abonnementen. Het heeft dus geen zin om je abonnement om te zetten naar een andere provider of prepaid en daarna weer een abonnement af te sluiten met nummerbehoud. Ik kan wel kijken welk abonnement voor jou op dit moment het voordeligste voor jou is. Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Mr T, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je mij te vinden!
Badge
Beste Marina_. U heeft inderdaad een uitgebreid antwoord gegeven. Het verhaal van de kortingen is mij bekend. Maar ze worden wel degelijk verstrekt via derde partijen die bemiddelen namens KPN. Ik ben mijn forumprofiel aan aangepast en u direct een mail gestuurd. Dus daarom is mijn vraag wel relevant. Overigens wel bedankt voor het snelle antwoord.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Mr T, De mogelijkheid om je een extra korting te geven heb ik niet. Als je jouw KPN abonnement voordeliger kan krijgen bij een derde partij, zoals Mediamarkt, Belsimpel of iets dergelijks kan dat natuurlijk ook. Het verschil zit hem er in dat we de toestellen wat kleiner inkopen dan wat een Belsimpel of Mediamarkt doet. Het staat je dan ook vrij om via een derde partij je abonnement af te nemen. Wanneer je daar een KPN abonnement afsluit kun je nog steeds terecht bij ons wanneer je een vraag hebt of problemen ervaart. Mocht je willen dat ik nog kijk welk abonnement voor jou het voordeligste is, zou je dan je klantnummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Die mis ik nog.
Badge
Dag Marina_. Wederom bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb mijn klantnummer toegevoegd. Graag hoor ik van u.
Reputatie 7
Badge +19
@Mr T, Je hebt wederom je klantnummer van tv/internet toegevoegd. Het klantnummer van je mobiele abonnement, kun je vinden op de factuur van je mobiele abonnement.
Badge
Vreemd. Ik dacht dat ik het goed had gedaan. Maar zie het foute nummer. Ik heb het alsnog aangepast. Met excuses.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mr T, Aan de hand van het gemiddelde verbruik van de afgelopen maanden zie ik dat een abonnement van 2GB i.c.m. 150 min/sms voor jou het voordeligste is. Wat voor toestel heeft jouw voorkeur?

Reageer