Beantwoord

Mobiel abonnement tijdelijk verhogen met duo-sim

  • 27 February 2019
  • 9 reacties
  • 251 keer bekeken

Wij hebben nu een mobiel abo van 1gb. Kan dit tijdelijk verhoogd worden naar 15 gb en dan weer verlagen naar 1 gb
icon

Beste antwoord door PeterG 28 February 2019, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ja. Het is mogelijk je abonnement ten allen tijde te verhogen. Na minimaal 1 maand kun je dan ook weer ten allen tijde verlagen (maar nooit lager dan waar je mee gestart bent: 1 GB dus)
Je kunt dit doen via de MijnKPN app. Of even bellen met 1200.
Bedankt. Is het mogelijk bij KPN een duosimkaart aan te vragen?
Reputatie 7
Badge +24
Hi Ans, welkom hier. Fijn dat Peter je al op gang heeft geholpen. Een duosim is mogelijk, dit kan ik voor je regelen. Wat wil je hier precies mee doen? Je kunt namelijk niet beide simkaarten tegelijkertijd gebruiken. Laat het me even weten, ik denk graag met je mee.
Hoi Alex. Wij hebben een mifi. We hebben een voorseizoenplek op een camping zonder wifi. Dus ik dacht er aan het abonnement van mijn man (1gb) tijdelijk te verhogen en dan de duosimkaart in de mifi te doen. Mij man gebruikt wel veel zijn Samsung tablet maar zijn telefoon niet.
Als in die tablet een sim zit en dat wordt duo-sim met de mifi dan moet de tablet uit (of op wifi of de simkaart eruit) als de mifi aan staat.

Tablet en mifi kunnen niet tegelijkertijd mobiel internet gebruiken. De tablet kan dan wel via de mifi contact maken. En andere apparaten ook.

Misschien is een los 'mobiel internet' abonnement toch wat voor de mifi? Dat kun je met minimaal 1 maand afnemen. Dus na het zomerseizoen weer opzeggen.
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/standaard/1-maand
Reputatie 7
Badge +24
Wat Peter zegt klopt helemaal. Is het anders niet een idee om de telefoon als hotspot aan te zetten en de tablet daarmee te verbinden?
Wij zijn vanmorgen in de KPNwinkel in Zoetermeer geweest. Daar hebben wij het abonnement van mijn man opgehoogd naar 10 gb met een duo simkaart.
Omdat hij nog een "oud" abonnement heeft kan dit volgens de medewerker niet verhoogd worden naar 15 Gb. Dit kan pas als het abonnement verlengd kan worden.
Reputatie 7
Badge +24
Dat kan wanneer dat een ouder abonnement is, dit zul je inderdaad kunnen aanpassen nadat je contract is afgelopen. Fijn dat het gelukt is Ans. 🙂
Bedankt voor het meedenken.