Beantwoord

Mobiel abonnement upgraden

• 25 maart 2017
  • 5 reacties
  • 663 keer bekeken

Ik zie dat alles-in-een nu 5 GB is en ik heb 2 GB, kan ik ook naar 5 GB?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door SjorsK 26 maart 2017, 17:20

Ik zie alleen dat je bij kan kopen, niet hoe je je abonnement kan upgraden. Maar ik heb dit abonnement pas een half jaar en nu al zie ik klanten met de 'verdubbelaar' naar 10 GB. Voel me een beetje schamel met mijn 1 gb en door 'verdubbelaar' naar 2 Gb...

Ga naar Mobiel -> Abonnement -> Klik dan op edit (Zie screenshot).

Bij het wijzigen van je abonnement blijven je huidige kortingen behouden. Bij het verlengen ga je nieuwe voorwaarden aan. Op deze pagina worden de kortingen niet mee berekend, deze zullen zichtbaar zijn op de factuur.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Je bedoeld vast de mobiele bundel. Natuurlijk is het mogelijk om je abonnement op te upgraden.

Je kan het volgende doen:
1: Log in op Mijn KPN en schaf een nieuwer abonnement aan
2: Je kan, indien je contractvrij bent verlengen onder de nieuwe voorwaarden.
Ik zie alleen dat je bij kan kopen, niet hoe je je abonnement kan upgraden. Maar ik heb dit abonnement pas een half jaar en nu al zie ik klanten met de 'verdubbelaar' naar 10 GB. Voel me een beetje schamel met mijn 1 gb en door 'verdubbelaar' naar 2 Gb...
Reputatie 7
Badge +12
Je kunt je abonnement één keer per kalendermaand naar boven aanpassen. Dit kun je doen in de MijnKPN omgeving, zoals SjorsK al uitlegde. Nadat je ingelogd bent op MijnKPN klik je op het tabblad Abonnement. Daar kun je jouw abonnement aanpassen door op het potloodje te klikken. De KPN Compleet voordelen (MB verdubbeling, 5 euro korting) worden hier niet weergeven, maar die krijg je uiteraard wel, als je daarvoor in aanmerking komt. Je gaat uiteraard wel meer betalen voor een groter abonnement.
Reputatie 7
Badge +15

Ga naar Mobiel -> Abonnement -> Klik dan op edit (Zie screenshot).

Bij het wijzigen van je abonnement blijven je huidige kortingen behouden. Bij het verlengen ga je nieuwe voorwaarden aan. Op deze pagina worden de kortingen niet mee berekend, deze zullen zichtbaar zijn op de factuur.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi @2911, je kunt je abonnement inderdaad upgraden via MijnKPN zoals hierboven uitgelegd wordt. Je gaat dan uiteraard wel iets meer betalen per maand. Is het je gelukt en heb je voldoende informatie? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

@hrh en Sjors dank voor jullie uitleg!

Reageer