Beantwoord

Mobiel abonnement verkeerd voorgelicht

  • 19 April 2019
  • 11 reacties
  • 281 keer bekeken

In februari mijn abonnement telefonisch voor 2 jaar verlengd. Abonnement is 1x per maand te wijzigen net als vorige abonnement. Dit werd mij ook medegedeeld.
nu blijkt dat abonnement in maart na verhoging is terug gezet op oude abonnement omdat per 7 mei het nieuwe abonnement ingaat. Na 7 juni is abonnement te verhogen, maar wijziging is pas mogelijk na 1 juli.
vreemd dat dit niet is verteld bij verlengen anders had ik gewacht tot september. Deze maand en de komende maanden veel onderweg en wilde daarom tijdelijk naar 20 gb verhogen.
zit nu met een kut oplossing en aan einde van bundel.

willen zeker koste wat kost snel geld verdienen.
quick and dirty.

Dit is zoals door klantenservice gemeld niet te wijzigen en werd bot op gereageerd.
er moest maar met klantenservice tijdens kantooruren contact worden opgenomen, maar is dan niet bereikbaar.

zoals het er nu uitziet gaat KPN compleet er binnenkort uit bij ons en ook de mobiel over helaas pas 2 jaar.

jammer dat deze organisatie zo bot is.
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 April 2019, 16:24

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @MiFra, Wat rot dat je verkeerd bent geïnformeerd en nu tegen het probleem aanloopt dat je te weinig mb's hebt. Excuses daarvoor! Je hebt in februari al verlengd, maar het nieuwe abonnement gaat pas 7 mei in. Begrijp ik dat goed? In principe klopt het dat je één keer per maand je abonnement kunt verhogen en eventueel weer kan verlagen naar het abonnement waarmee je bent ingestapt. Een vernieuwing wordt ook gezien als een wijziging en door een systeem limitatie is het niet mogelijk om meteen te upgraden met meer mb's. Om die tijd te overbruggen kan ik je KPN WiFi aanbieden. Met KPN WiFi kun je gratis gebruik maken van Hotspots in de buurt waardoor je geen mb's verbruikt. Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Marina_ , dat is al ingevoerd.
Heb ook al KPN compleet zoals boven genoemd met KPN WiFi maar dit werkt hier niet en krijg altijd foutmeldingen dat er niet met hotspot verbonden kan worden.
dit is ook zo’n oplossing waar het forum vol mee staat. Heb 3 iPhones en 2 iPads getest maar nergens lukt het mee.
Reputatie 7
Badge +19
@MiFra, Had ik gelezen inderdaad, maar het is niet altijd gezegd dat klanten gebruik maken van WiFi FON Hotspots. Het is bedoeld als tussenoplossing, omdat ik niets kan veranderen aan het feit dat je pas na één maand je upgrade kan doorgeven. Je krijgt deze melding bij verschillende Hotspots of bij meerdere? Heb je de KPN WiFi FON instellingen op het modem ook al eens gecontroleerd? Om gebruik te maken van WiFi FON Hotspot, moet Public Wifi (KPN Fon) ingeschakeld zijn.
@Marina_ dat is al vele malen gedaan en ben al in winkels geweest.
ik heb tot nu toe alleen maar foutmeldingen net als vele anderen.
heb trouwens begrepen waar KPN voor staat: Kutste Provider Nederland.
Daar KPN compleet ook weer binnenkort duurder wordt heb ik deze week een afspraak met Ziggo om te kijken hoe die alles kan regelen incl. Vodafone.
Digitenne wordt ook al anders en gaat nu ineens € 5,00 per maand per ontvanger kosten, terwijl dit vroeger inclusief was. Met 3 ontvangers en de abonnementsverhoging ben ik ook al €18,50 per maand extra.
Veel duurder en rotter kan het niet worden.
in ieder geval de eerste 6 maanden een aardige korting.
beter als dat je bij KPN kan verwachten na 27 jaar klant te zijn geweest.
Reputatie 7
Badge +19
@MiFra, Ik lees dat je erg ontevreden bent over onze dienstverlening en heb het gevoel dat de keuze voor een overstap al gemaakt is. Toch hoop ik dat we tot een tussentijdse oplossing kunnen komen. Dat je meerdere berichten tegenkomt op het forum is logisch, mensen die geen foutmelding krijgen laten ook geen bericht achter op ons forum. Naast KPN Fon WiFi heb je ook inloggegevens ontvangen voor KPN WiFi bij je mobiele abonnement. Heb je deze inloggegevens al eens getest om te kijken of het dan wel werkt? Als je jouw gebruikersnaam en wachtwoord niet bij de hand hebt kan ik je per sms een nieuwe inlog sturen.
@Marina_ de keuze is nog niet gemaakt, maar dit alles heeft wel de ogen geopend om verder te kijken.
Was tot nu toe tevreden over KPN, maar de laatste maand niet meer.
Ik heb de gegevens, maar je kunt ze nog een keer sturen. Dan vergelijk ik ze met de huidige parameters.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is absoluut niet de bedoel, maar op sommige momenten kunnen we niets veranderen aan het antwoord. We willen graag wel meedenken in het zoeken van een (tijdelijke) oplossing. Daarom hoop ik dat KPN WiFI wel werkt met de gegevens van je mobiele abonnement. De gegevens heb ik opnieuw gestuurd en verwacht dat je de sms inmiddels binnen hebt. Mocht je hier ook een foutmelding krijgen, zou je dan een printscreen willen plaatsen van de melding in dit topic?
@Marina_ de sms is ontvangen.
zal trachten een WiFi punt te vinden en te verbinden.
helaas zijn er weinig WiFi punten in de buurt.
Reputatie 7
Badge +19
@MiFra, Heb je inmiddels geprobeerd om je internet te verbinden met een WiFi Hotspot?
@Marina_ het lukt nog steeds niet.
zowel met de gestuuurde als met mijn zakelijke gegevens.
Telefoon is IPhone.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @MiFra, Best wel rot dat het hiermee ook niet werkt. Ik heb je een privébericht gestuurd met een andere oplossing, zou je daarop willen reageren?

Reageer