mobiel abonnement verlengen

• 19 juli 2015
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

halo,

Ik wil mijn mobiele KPN abonnement verlengen naar "vooral internet instap". De aanbieding inclusief KPN compleet korting is Euro 37,50/mnd.

In combinatie met dit abonnement moet ik voor een iPhone 6 nog Euro 243,23 bijbetalen.

Rondkijkend op internet worden dezelfde abonnementen via diverse webwinkels aangeboden waarbij maar Euro 160 voor een iPhone 6 bijbetaald hoeft te worden. Ik ben al lang klant bij KPN en wil graag bij KPN verlengen en ben benieuwd of KPN mij nog een aantrekkelijk aanbod kan doen?

m.vr.gr.

3 reacties

Badge
Hallo Peter,

Ik betwijfel of kpn u een persoonlijk aanbod kan doen. Maar u kunt het natuurlijk proberen.

Het best kunt u bellen met de klantenservice Tel. 0800-0105 of 1200 als u belt vanaf uw kpn mobiel.

Zij kunnnen misschien een persoonlijk aanbod doen. Bel wel op een doordeweekse dag want anders krijgt u een callcenter en niet de echte KPN KS.

Thibault,

Bedankt voor de tip. Dat in het weekend bellen geen oplossing biedt, ben ik inmiddels ook achter gekomen. Ik ga deze week nog maar eens bellen. KPN geeft mij in ieder geval sterk de indruk dat trouwe klanten niet erg gewardeerd worden.

m.vr.gr.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Peter,

Welkom op het forum. Het is inderdaad zo dat via externe partijen iPhones soms goedkoper aangeboden worden. Wat ik kan doen is je laten bellen met een collega die een aanbod kan doen en die met jou naar jouw wensen kan kijken. Als je dit wilt, stuur je me dan in een privébericht je telefoonnummer en eventuele wensen?

Reageer