Beantwoord

Mobiel abonnement verlengen

  • 11 May 2019
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Eerder gaf mykpn aan dat ik mijn huidig abonnement voor mijn mobiel kan verlengen.
Op 3 mei heb ik dit abonnement verlengd met de KPN 2 GB en 150 min/sms a 19,- per maand.
Echter gaat dit abonnement pas in als het oude is afgelopen op 19-07-19. Waarom dan nu je abonnement verlengen en verneem je dit pas bij het afsluiten hiervan? Op zich is de nieuwe bundel prima qua grootte als er tot de overgang van de abonnementen geen tussentijdse wijzigingen plaatsvinden. Maar stel, dat er voor 19-07-19 een groter bundel voor dezelfde kosten danwel de nieuwe bundel goedkoper is, dan verwacht ik wel dat dit zonder meerkosten op een eenvoudige manier aan te passen is.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 May 2019, 14:11

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @wouzrulez ,
Je bent nu weer een contract voor 1 of 2 jaar aangegaan, dus daar valt tot 17 mei (14 dagen bedenktijd) nog iets terug te draaien.
Je had ook gewoon kunnen wachten tot einddatum vast contract of helemaal niet hoeven te verlengen, dan loopt je huidige contract gewoon door met één maand opzegtermijn.
het slaat dus helemaal nergens op om je abonnement te verlengen..................
Hoi @wouzrulez . Welkom op het forum.
Jammer dat je dit zo ervaart. Verlengen kan nuttig zijn als er een aanbieding of abonnement is dat je wel ziet zitten, of je wilt korting op een bepaald toestel. Soms is het inderdaad gunstiger om te blijven zitten waar je zit. Dat is een afweging die je zelf het beste kunt maken.
Als je nog binnen annuleringstermijn zit kun je besluiten om het terug te draaien.
Reputatie 7
Badge +21
@wouzrulez, er is helaas geen reactie meer gekomen vanuit jou. Kan je aangeven of je nog meer informatie wil ontvangen?
Het tussentijds verlengen is handig als je huidige toestel stuk is, of kuren vertoont, de accu van mijn toestel is slecht en kan niet vervangen worden, dan is het handig om alvast te verlengen.

Reageer