Beantwoord

Mobiel abonnement verlengen

  • 12 January 2021
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

ik zou in januari mijn abonnement. Van mobiel.  komen verlengen.  +. Een andere mobiel erbij 

maar die corona zit  in de weg hoe gaan we dat doen want je zijn gesloten.  In de lange vorst  in goes,

en is verlengt tot. 9. februari 

ben er niet blij mee,

mvr Koens 

sheerenhoek 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 January 2021, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @sanny ,

ik zou in januari mijn abonnement. Van mobiel.  komen verlengen.  +. Een andere mobiel erbij 

maar die corona zit  in de weg hoe gaan we dat doen want je zijn gesloten.  In de lange vorst  in goes,

 

De KPN-XL winkel in Goes is gewoon geopend. Ga daar dan morgen even langs.

 

Albert Plesmanweg 1 D

KPN XL winkel

4462 GC, Goes

Nu open van 10:00 tot 17:00

Info & afspraak maken 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @sanny, het klopt helemaal wat Noordzee zegt: de XL winkel in Goes is wel open. Maar eigenlijk alleen voor noodzakelijke dingen. En verlengen is dat niet helemaal, tenzij je huidige toestel kapot is natuurlijk. Je kunt ook bellen met ons via 0800-0402 of via MijnKPN verlengen. Mijn collega's aan de telefoon helpen je graag verder!

Heb je enig idee wanneer ik mijn Samsung. Thuis kan verwachten. Met tweejarig abonnement,

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +28

@sanny

Heb je de verlenging dan inmiddels geregeld via Mijn KPN, 0800-0402 of in de KPN-XL-winkel te Goes? 

Als je naar de winkel was gegaan, dan had je het toestel (indien op voorraad) gelijk meegekregen.