Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Mobiel afgesloten

Goedemorgen . Mijn telefoon is al een tijdje afgesloten terwijl alle rekeningen betaald zijn . Nu zou ik graag willen weten wanneer die weer word aangesloten
icon

Beste antwoord door Annemiekdevliegher 31 januari 2017, 20:14

Ik heb de simkaart ontvangen en alles doet het weer ! Heel erg bedankt

Bekijk origineel

20 reacties

Mijn telefoon geeft al een tijdje via de app een storing aan . Heb geen 4g en als ik bel krijg ik te horen dat om administratieve redenen mijn telefoon is afgesloten . Dat terwijl alle rekeningen zijn betaald

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
Admin: Topics samengevoegd.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Annemiek, welkom op het forum.

Dat is gek, wanneer je je rekeningen alsnog voldoet voor de gestelde datum in de herinneringsbrief, dan sluiten we je weer aan. Het lijkt me handig dat ik met je mee kijk wat er aan de hand is. Beantwoord je het privébericht dat je zo ontvangt met je gegevens?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Annemiek, heb je nog hulp nodig van mijn kant? Ik heb nog geen privébericht van je gezien, maar stuur je gegevens vooral nog als ik je kan helpen.
Hoi Cindy
In mijn overzicht in de KPN app staat dat ik alles betaald heb . Maar mijn telefoon doet het helaas nog steeds niet .
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Annemiek, wanneer een rekening na incasso teruggeboekt wordt, dan zie je de factuur vaak in MijnKPN vaak op betaald staan. Stuur je je gegevens toe? Dan kijk ik het na.
Hoi Cindy .
Ik heb inmiddels al 4 x gebeld naar de klantenservice en die vertellen mij dat alles betaald is . Maar nu is mijn telefoon nog steeds niet aangesloten zou je dat misschien voor mij kunnen uitzoeken ? Het telefoon nummer is ***

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Annemiek, ik neem het even van mijn collega Cindy over. Wat gek dat je nog niet aangesloten bent als alles al betaald is. Reageer op mijn privébericht en ik ga je verder helpen. We hebben naast je 06-nummer nog andere informatie nodig namelijk.
Reputatie 6
Badge +17
Bedankt voor je privébericht! Ik heb een verzoek ingediend om je nummer weer aan te sluiten. Dat wordt de volgende werkdag voor je geregeld. Maandag zal je dus weer aangesloten worden 🙂
Bedankt marcia . Maar helaas ben ik nog steeds niet terug aangesloten
Reputatie 6
Badge +17
Volgens mijn gegevens, moet je inmiddels weer aangesloten zijn! Kan je je toestel eens uit en aan zetten?
Reputatie 6
Badge +16
Marcia is vandaag vrij en ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is. Mocht je nog geen service hebben, laat het dan weten.
beste cindy ik heb twee dagen bereik gehad . En dus vanavond donderdag weer niet .
Reputatie 6
Badge +17
Inmiddels moet je weer aangesloten zijn, voor zover ik kan zien. Wil je je toestel eens uit en aan zetten? Als je dan nog problemen hebt ermee, hoor ik het graag.
Marcia_ schreef:

Inmiddels moet je weer aangesloten zijn, voor zover ik kan zien. Wil je je toestel eens uit en aan zetten? Als je dan nog problemen hebt ermee, hoor ik het graag.

helaas werkt dat ook niet .

dit krijg ik te zien als ik netwerk zoek
Reputatie 6
Badge +17
Wat gek, Annemiek. Ik heb een aantal collega's gebeld, maar zowel administratief als technisch zijn er geen blokkades te vinden. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Werkt het dan wel? Ben je in deze tijd alleen thuis geweest of werkt het ook op andere locaties niet?
Reputatie 6
Badge +17
Heb je het nog kunnen testen? Of werkt het allemaal al weer? Ik hoop op het beste! Anders weet je me te vinden, Annemiek.
Helaas marcia , ook dit werkt niet . Ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden
Reputatie 6
Badge +17
Heel raar.. Ik heb een nieuwe simkaart opgestuurd. Die krijg je binnen een paar dagen opgestuurd. In de brief staat hoe je het kan activeren. Hou je me op de hoogte?
Ik heb de simkaart ontvangen en alles doet het weer ! Heel erg bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Wat goed! Heel gek dat de oude simkaart het niet meer deed. Maar goed dat we het nu weer werkend hebben 🙂. Bedankt voor je reactie nog!

Reageer