Beantwoord

Mobiel contract 1 mnd langer ivm te laat opzeggen en toch volle pond ondanks mobiel al betaald

Goede middag,
Zojuist contact met call center medewerker gehad.
Ik vroeg mij af of ik nu meer data zou krijgen, voor het dure abonnement, omdat mijn telefoon al was afbetaald.
Helaas niet.
De reactie was: het is je eigen schuld dat je te laat hebt opgezegd en dus moet je het volle pond blijven betalen terwijl er geen toestel meer hoeft te worden afbetaald.
Dit is oplichting ?.
Tuurlijk ik was te laat, en natuurlijk betaal ik netjes nog een maand, maar ik ga geen toestel betalen als dat al betaald is, ik wens alleen voor verbruik te betalen.
Dit zijn boeven praktijken.
KPN hoe gaan we dit oplossen? Gewoon abonnement naar beneden of meer dat verbruik?
icon

Beste antwoord door Burhan 4 mei 2018, 14:57

Hoi Cater,

Ik kan me voorstellen dat je niet meer wilt betalen dan nodig. Het klopt inderdaad dat we voorheen toestel- en abonnementskosten combineerden. Bij onze nieuwe abonnementen is dit niet meer het geval. Hier zijn beide kosten gesplitst en vervallen de toestelkosten automatisch wanneer het toestel is afbetaald. De wetgeving gaat hier binnenkort ook in veranderen. Op dit moment zitten we dus in een tussenperiode. Bij de oude abonnementen is het dus even behelpen. KPN heeft ervoor gekozen om bij alle klanten die teveel voor hun toestel hebben betaald, dit geld terug te geven. Ik kan dit proces voor je in gang zetten. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht?

Het is natuurlijk nooit de bedoeling om jou aan te wijzen als schuldige in deze situatie. Als er iets niet goed gaat, dan moeten mijn collega's en ik onze uiterste best doen om het voor je op te lossen of je netjes en beleefd informeren.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Cater,

Ik kan me voorstellen dat je niet meer wilt betalen dan nodig. Het klopt inderdaad dat we voorheen toestel- en abonnementskosten combineerden. Bij onze nieuwe abonnementen is dit niet meer het geval. Hier zijn beide kosten gesplitst en vervallen de toestelkosten automatisch wanneer het toestel is afbetaald. De wetgeving gaat hier binnenkort ook in veranderen. Op dit moment zitten we dus in een tussenperiode. Bij de oude abonnementen is het dus even behelpen. KPN heeft ervoor gekozen om bij alle klanten die teveel voor hun toestel hebben betaald, dit geld terug te geven. Ik kan dit proces voor je in gang zetten. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht?

Het is natuurlijk nooit de bedoeling om jou aan te wijzen als schuldige in deze situatie. Als er iets niet goed gaat, dan moeten mijn collega's en ik onze uiterste best doen om het voor je op te lossen of je netjes en beleefd informeren.

Ik hoor graag van je!

Reageer