Beantwoord

Mobiel contract afgesloten maar het is € 5,00 te duur per maand

  • 14 September 2019
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Bij mobiel . NL een KPN contract afgesloten met daar bij 5.00 korting ivm dat we nog een KPN mobiel abonnement hebben.
dit bedrag wordt niet in mindering gebracht op de factuur
het bedrag is € 37.00 per maand - € 5.00 dus zou moeten zijn € 32.00 per maand en zo heb ik dat ook bij mobiel.nl afgesloten.

wat gaan of kunnen jullie hier aan gaan doen.
met vriendelijke groet
mathieu Reijntjes
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 September 2019, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @Reijnebrein, welkom op het forum. Als je bent aangemeld bij KPN Compleet zou je die korting wel moeten krijgen inderdaad. Heb je die nu niet op de factuur, of is het op de bevestiging? Het kan namelijk zijn dat de bevestiging die korting niet vermeldt. Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hallo @Reijnebrein, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gegevens zie ik ook nog niet op je profiel staan. Als ik nog met je mee kan kijken kan je hieronder reageren.