Beantwoord

Mobiel internet bundel ivm vakantie

  • 11 October 2021
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Beste mensen,

 

Ik heb een doorlopend abonnement zonder Internet (maak alleen gebruik van WiFi). Ik vertrek later deze week op vakantie en bij appartement hebben we geen wifi-optie. Aangezien ik op locatie voor mijn werk een aantal keren moet beeldbellen, zou ik een internetbundel (tijdelijk) willen aanschaffen). Hoe werkt dit, zonder dat ik vast zit aan een mobiel-internetabonnement vanaf 1-11?

 

Hoor graag even,

 

Rogier

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 October 2021, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt gewoon tijdelijk je abonnement aanpassen naar een abonnement met bijvoorbeeld 15 GB data, of onbeperkt bijvoorbeeld. Later kun je dat dan weer terug zetten. Maar het gaat niet onmiddellijk in, pas aan het begin van de volgende factuurperiode. Dus dat is misschien te laat voor u denk ik?

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ro Gier ,

Je kunt dan op 1 november 2021 een aanvullende bundel kopen. 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Beeldbellen kost wellicht veel geheugen als je lang moet bellen, dus het kan zijn dat je meerdere malen een bundel moet aanschaffen. 

 

Extra Bundel per SMS aanzetten

250 MB/min/sms

2,99

Sms NL-EU 250 AAN naar 1266

Activeer per SMS

 

 

Of Beter : 

 

1000 MB/min/sms

7,99

Sms NL-EU 1000 AAN naar 1266

Activeer per SMS

  • 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt
  • Geldig in Nederland en de hele EU
  • Niet te gebruiken voor MB's delen

Dank voor jullie antwoorden, maar hiermee kan ik niet uit de voeten. Heb de bundel tussen 15-25 oktober nodig. Best raar dat zoiets niet direct aan te zetten is.

 

Die sms opties werken wel direct, klopt dat? (of kan dit alleen als je als mobiel-internet hebt?)

Reputatie 7
Badge +24

En anders een extra bundel kopen.

De prijs daarvan is veel hoger dan je abonnement aanpassen voor 1 maand.

Die sms opties werken wel direct, klopt dat? (of kan dit alleen als je als mobiel-internet hebt?)

 

Reputatie 7
Badge +28

Dank voor jullie antwoorden, maar hiermee kan ik niet uit de voeten. Heb de bundel tussen 15-25 oktober nodig. Best raar dat zoiets niet direct aan te zetten is.

 

Die sms opties werken wel direct, klopt dat? (of kan dit alleen als je als mobiel-internet hebt?)

 

 

Je kunt gewoon per direct de bundel aanschaffen. 

Gewoon dus op 15 oktober 2021 regelen in plaats van op 1 november 2021. 

 

Hallo @Ro Gier ,

Je kunt dan op 15 oktober 2021 een aanvullende bundel kopen. 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Beeldbellen kost wellicht veel geheugen als je lang moet bellen, dus het kan zijn dat je meerdere malen een bundel moet aanschaffen. 

 

Extra Bundel per SMS aanzetten

250 MB/min/sms

2,99

Sms NL-EU 250 AAN naar 1266

Activeer per SMS

 

 

Of Beter : 

 

1000 MB/min/sms

7,99

Sms NL-EU 1000 AAN naar 1266

Activeer per SMS

  • 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt
  • Geldig in Nederland en de hele EU
  • Niet te gebruiken voor MB's delen

 

Reputatie 7
Badge +17

@Ro Gier kan je aangeven of het met het goede advies van @Noordzee en @Nick83 gelukt is om de bundel voor de vakantie aan te zetten?