Beantwoord

Mobiel internet delen lukt niet

  • 21 July 2019
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb twee nieuwe mobiele abonnementen. MB’s delen zou makkelijk mogelijk moeten zijn echter in de mijn KPN app is de optie mb’s delen niet aanwezig. Beide abonnementen zijn present in KPN compleet. Hulp zou fijn zijn.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 11:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Miq, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe zou het erg makkelijk moeten zijn inderdaad, op het moment dat de KPN Compleet registratie voltooid is. Is het kort geleden dat de mobiele nummers aangemeld zijn voor KPN Compleet? Daarmee bedoel ik, minder dan 5 werkdagen? Want het heeft even nodig om verwerkt te worden.

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummers? Dan kan ik het een en ander nakijken!
Gegevens zijn reeds aangevuld.
wanneer ik op MB’s delen klik, krijg ik de opmerking “start een huishouden” echter dit zie ik nergens terug.
Het is reeds gelukt. Ik wist niet dat je je moest aanmelden voor KPN compleet. Bij deze gedaan en ja hoor het was eindelijk zichtbaar in de mijn KPN app.
Reputatie 7
Badge +21
@Miq, kijk! Top om te lezen dat het inmiddels gelukt is 🙂 Veel plezier met deze nieuwe optie!

Reageer