Ik heb alles in 2 pakket maar 1 ontvanger hoe kan dit ik zou ook een korting krijgen omdat ik mobiel heb van kpn maar is op de rekening niet terug te vinden
Als Compleet al is aangevraagd controleer ik waarom de korting niet is terug te vinden. Kun je daarvoor jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen zodra dat is gebeurd?
@Roos21: Kan ik je hier nog mee helpen of is dit inmiddels al opgehelderd?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.