Beantwoord

Mobiel netwerk niet beschikbaar voor spraakoproepen?

  • 20 September 2021
  • 2 reacties
  • 955 keer bekeken

Wat betekent dit?

Waarom kan ik niet bellen?

Dit is nu al een paar dagen. Kan ook niks bij KPN vinden waar ik contact met iemand kan hebben hierover geen mail adres , geen telefoon nummer..

Voor zover de service van KPN. 

Ik kan wel via internet gebeld worden 4G en wifi.

Is er hier iemand die me kan helpen?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 September 2021, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Madus, welkom! Mocht je telefonisch contact hierover willen hebben, kan dat met de collega's via 0800-0402. Zij kunnen dan meteen met je mee kijken en evt. actie ondernemen, mocht dat nog zijn. Op het forum word je veelal door andere klanten geholpen. Wij zijn ook aanwezig, maar het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Hiervoor heeft het wel gewoon gewerkt? Wat voor telefoon heb je? En heb je deze al eens uit en weer aan gezet? Heb je ook de kans om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen? Kan je dan wel bellen? Wil je naast het beantwoorden van de vragen ook jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Dan kijken we met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

@Madus ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is het inmiddels opgelost? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.