Beantwoord

Mobiel niet verlengen

  • 3 November 2019
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Hier in wil ik nogmaals laten weten dat het mobiel van mijn vrouw en mijzelf niet te willen verlengen ivm slecht behandeling

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 November 2019, 15:02

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Heeft u al verlengd of iets dergelijks? En wat is er mis gegaan dat u zo boos of teleurgesteld bent?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Signdsign. Welkom op het KPN Forum. Ik ben ook erg benieuwd wat er mis is gegaan. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402) om deze verlenging te annuleren?

ja al medere keren zelfs in de winkel maar opzeggen is moeilijk begrip voor kpn

maar zal dan ook mijn rekening blokkeren

Hoi@Signdsign. Welkom op het KPN Forum. Ik ben ook erg benieuwd wat er mis is gegaan. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402) om deze verlenging te annuleren?

 

Reputatie 7
Badge +21

ja al medere keren zelfs in de winkel maar opzeggen is moeilijk begrip voor kpn

Ik begrijp hieruit dat deze verlenging nog niet is geannuleerd. Wanneer heb je het abonnement verlengt? Na een verlenging heb je 14 dagen bedenktijd. De annuleringstermijn gaat in vanaf het moment dat de overeenkomst is gesloten, de dag waarop de overeenkomst is gesloten telt niet mee. Wanneer je in de KPN winkel bent geweest voor deze verlenging, dan kan je het ook weer annuleren in een KPN winkel. Het blokkeren van jouw rekening lijkt mij niet verstandig en is zeker niet voldoende. Wanneer je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel, dan kan ik het voor jou nakijken. 

 

Reputatie 7
Badge +21

ja al medere keren zelfs in de winkel maar opzeggen is moeilijk begrip voor kpn

Ik begrijp hieruit dat deze verlenging nog niet is geannuleerd. Wanneer heb je het abonnement verlengt? Na een verlenging heb je 14 dagen bedenktijd. De annuleringstermijn gaat in vanaf het moment dat de overeenkomst is gesloten, de dag waarop de overeenkomst is gesloten telt niet mee. Wanneer je in de KPN winkel bent geweest voor deze verlenging, dan kan je het ook weer annuleren in een KPN winkel. Het blokkeren van jouw rekening lijkt mij niet verstandig en is zeker niet voldoende. Wanneer je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel, dan kan ik het voor jou nakijken. 

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice op de verlenging te annuleren en een bevestiging hiervan hebt ontvangen. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

 

Reageer