Beantwoord

Mobiel nr afgesloten

  • 24 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 7065 keer bekeken

ik ben sinds een week afgesloten,

nu heb ik 21 oktober mijn rekeningen betaald maar ik ben nog niet aangesloten.

Wanneer gaat dit gebeuren?

icon

Beste antwoord door Shugosha 24 oktober 2013, 15:27

Wanneer alle nota's betaald zijn en zijn ontvangen dan zou het binnen 24 uur worden aangesloten. Het kan bespoedigd worden door een betaalbewijs te sturen naar betaalbewijs@kpn.com

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Jos,

Begrijpend dat je graag weer bereikbaar wil zijn moet ik je helaas aangeven dat wij vanuit het Forum dit vanavond zeer zeker niet voor elkaar kunnen krijgen.
Je kunt vanavond uiteraard onze klantenservice bereiken op 0800-0105 vanaf een andere telefoon dan je eigen mobiel om je vraag beantwoord te krijgen. (je klantnummer wel bij de hand hebben)

Laat ons weten of dit is gelukt vanavond en zullen wij geen verdere actie ondernemen.

Lukt het niet geeft het ook hier aan en zal een Webcare Specialist zo spoedig mogelijk je vraag oppakken.

Met groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +12
Wanneer alle nota's betaald zijn en zijn ontvangen dan zou het binnen 24 uur worden aangesloten. Het kan bespoedigd worden door een betaalbewijs te sturen naar betaalbewijs@kpn.com

ik ben een kpn klant, was er van op de hoogte dat ik een betalingsachterstand had. die heb ik na mijn weten alle betaalt, maar ben afgesloten. kan jullie ook niet bellen voor meer informatie. graag zou ik zo snel mogelijk weer willen bellen, kunnen jullie contact met mijn opnemen "zullen jullie eerst mijn weer aan moetsen sluiten". het ligt niet aan het toestel. 

vriedelijke groet 

jos Kneppers 

tel nr.: ********** 

zou voor de kerst dagen toch berijkbaar willen zijn. 

het leifst vanavond nog. 

Note:

Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

(Bewerkte gegevens opgeslagen)

Reputatie 7
Badge +24
Beste dwaas,

Welkom op het KPN Forum! Wanneer je wordt afgesloten, omdat voorgaande facturen niet tijdig voldaan zijn, dien je de tijd dat je bent afgesloten wel te betalen. Dit is conform de algemene voorwaarden van het afgesloten abonnement. Is het in jouw situatie ook van toepassing dat er facturen openstonden en je daarom afgesloten bent geweest of was er iets anders aan de hand? Mocht de situatie anders liggen, dan kijk ik er graag naar voor je. In dat geval ontvang ik graag je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht.

Met hartelijke groet,

Cindy
 
bandietten zijn het sluiten je af betaalt alle rekeningen  sluiten je 2 maanden niet aan krijgt wel de rekeningen bel je de klanteservice zegt die je moet de maand december en januari betaalen  voor n telefoon wat afeslote is geweest moet je weer betaalen voor 24uur na betaaling weer aangeslote jaja als je zelf dr achteraangaat mischien!

Reageer