Beantwoord

Mobiel nummer niet herkend

  • 22 January 2020
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

mijn mobiele nummer wort niet herkend  om tekijken om te verlengen

ik heb een abonnement bij   KPN als ik mijn nummer in tik dan staat er dat het

nummer niet erkent word om ter verlengen ik kan dit jaar verlengen

dat kan in april 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 January 2020, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ilka1200, welkom! Dat is gek! Wil je je forumprofiel eens aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. Je mag overigens ook gewoon eens bellen met 0800-0402 als je op dit moment al kunt verlengen. Mijn collega's helpen je er graag verder mee. 

ik heb de aanvulling in mijn forum profiel verder in gevuld

waar je om vroeg

gr. gerard 

Reputatie 7
Badge +11

ik heb de aanvulling in mijn forum profiel verder in

gevuld schreef @ilka1200 

 

waar je om vroeg

gr. gerard 

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/aan-vulling-488357

Reputatie 7
Badge +28

@ilka1200

Je schrijft zelf dat je in april kan verlengen. Nu kan dat kennelijk dus nog niet. 

Heb je trouwens wel jouw mobiele nummer gekoppeld in Mijn KPN? 

Het koppelen van een KPN-ID doe je via Mijn KPN. 

Zorg dat je thuis bent via je eigen wifi of bedraad. Gebruik bij voorkeur een pc of laptop. Log in op MijnKPN. Ga naar producten en klik daar op Product toevoegen.  De rest wijst zich vanzelf; volgens mij wordt je verder vanzelf gekoppeld.

Let op : Het is trouwens lang niet altijd gunstig om te verlengen. 

Wat betekent mobiel verlengen?

Heb je al een mobiel abonnement bij ons? Wanneer je jouw mobiele abonnement verlengt, ga je een nieuw contract met een nieuwe voorwaarden en een nieuwe looptijd aan. Je mobiele telefoonnummer blijft gewoon hetzelfde. In de meeste gevallen hoef je ook geen nieuwe simkaart in je telefoon te doen.

Ik ben tevreden met mijn abonnement, moet ik wel verlengen?

Nee. Je huidige abonnement blijft na de oorspronkelijk einddatum op het contract gewoon doorlopen en het is dan maandelijks opzegbaar. Zolang het abonnement loopt, hou je de voordelen die daarbij horen.

Je kunt dan eventueel wel zelf ergens een nieuw toestel kopen en daar dan je sim-kaartje instoppen. 

 

Wanneer mag ik mobiel verlengen?

Bij ons kan je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen. De snelste manier is om dit te controleren is door op kpn.com/verlengen je telefoonnummer in te vullen. Heb je een Sim Only abonnement, maar wil je graag een toestel? Dan kun je 3 maanden na het aangaan van je contract verlengen naar een nieuw contract & toestel erbij. 

Let op: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract ingaat. In het langste geval, moet je dus nog 120 dagen wachten. Verleng je met een nieuw toestel? Dan krijg je die wel al direct.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ilka1200, bedankt voor de aanvulling! Ik zie inderdaad dat Noordzee het bij het rechte eind heeft. Je mag verlengen per 7 april. Je krijgt ook pas vanaf die datum een verlengaanbod te zien als je inlogt. Je kunt, als je je nu al wilt oriënteren, wel gewoon al op onze website bij het reguliere aanbod kijken. Deze is namelijk hetzelfde als het verlengaanbod. Wel kan het zijn dat huidige acties niet meer lopen op het moment dat jij kunt verlengen. Hou dit wel in je achterhoofd.