Beantwoord

Mobiel nummer niet toegevoegd in kpn app?

  • 8 March 2019
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Mijn man en ik hebben ik een poos gekeden ons toegevoegd aan mijn account om met hun mb's te delen. Nu is mijn dochter sinds 7 maart ook over op kpn, maar hoe krijg ik haar toegevoegd om mijn mb's te delen? Ik zie haar nummer nog niet in de app erbij staan, maar als ik naar ‘mbs delen’ ga, dan zie ik het wel staan en lukt het ook te delen. Ik zou graag meer info zien over haar mobiele nummer. Gr. Danielle
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 March 2019, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @DJ2005, welkom! Een nummer toevoegen aan MijnKPN kan niet via de app, alleen via de browser. Zij krijgt dan een sms met een verificatiecode die je kunt gebruiken om haar nummer te koppelen. Lukt het met deze informatie?
Reputatie 7
Badge +30
Is het gelukt met het koppelen? Mocht je nog hulp willen, weet je ons te vinden!