Beantwoord

mobiel nummer valideren voor MijnKPN

  • 17 September 2020
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

Hoe kan ik mijn 06 nummer validering als die simkaart in een GSM GATEWAY zit die geen sms kan ontvangen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 September 2020, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Richard2020 , de betreffende sim-kaart even in een mobiele telefoon steken.

 

Hallo @Richard2020 , de betreffende sim-kaart even in een mobiele telefoon steken.

 

Hallo Jan,

Is het echt niet mogelijk om die code op een andere manier te krijgen?

het gaat hier om een simkaart die gebruikt wordt bij ouderen in een gesloten afdeling.

en wij wonen in het buitenland en kunnen dit dus niet op afstand regelen.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Richard2020.  Het gaat om het valideren voor MijnKPN? Dan is het helaas is het waar wat @JanD aangeeft. Hoe lastig jullie situatie ook is, andere optie is er niet.

Hallo @Jeroen_dB 

inderdaat het gaat om het valideren van een Mobiel nr. om dit nummer te kunnen toevoegen op MijnKPN.

Dit zodat we kunnen zien of het nummer ( simkaart) storing heeft of om instellingen te kunnen wijzigen.

we merken nu dat we geen verbinding kunnen maken met het nummer en ook bellen met het betreffende simkaart lukt niet. Hoewel de GSM- Gateway wel aangeeft volledige dekking heeft.

We hebben het apparaat al verschillende keren op nieuw opgestart.

Dit probleem ( geen contact, direct voicemail) komt elk half jaar weer terug, het lijkt er op dat KPN elk half jaar de simkaart opnieuw registreren waardoor er elke keer weer problemen ontstaan.

Erg lastig.

Reputatie 7
Badge +19

Voor MijnKPN is er helaas toch die sms verificatie nodig. Om welk 06 nummer gaat het? Wil je dat in jouw profiel vermelden, dan kan ik eens kijken of ik vanuit onze kant iets vreemds zie waarom dat nummer nu niet te bereiken is.

Hey @Jeroen_dB,

Nu na een aantal keer het apparaat opnieuw opstarten lukte het weer om ff verbinding te krijgen. Maar dit was voor korte duur.

vandaag weer geprobeerd om contact te leggen maar kreeg weer direct de voicemail.

ik hoop dat er snel een oplossing komt.