Beantwoord

Mobiel telefonie opzeggen

  • 21 July 2019
  • 8 reacties
  • 197 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op 11-10-2017 zou mijn mobiel telefonie eindigen, houd dat dan in dat ik ruim voor 11-10-2019 zou kunnen opzeggen, hetzij telefonisch of per brief? Vanaf 11-10-2017 is mijn abonnement wel verlengt, nu weet ik niet of dat van invloed is op meen of geen.

In afwachting op u reactie.

Met vriendelijke groeten Slompie.
icon

Beste antwoord door huistijger 21 July 2019, 09:42

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Slompie
Als je een niet verlengd abonnement opzegt dan kun je het per einde opzegdatum stopzetten, dus in jouw geval per 11-10-2019
Echter als je je abonnement al verlengt hebt dan kun je dat alleen binnen 14 dagen nog terugdraaien, daarna niet meer.
Badge +19
Het beste kan je even bellen met de klantenservice. 0800-0402
Geweldig! Dat is duidelijk, bedankt voor het advies.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Slompie, bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen. Nog een kleine toevoeging, je moet dan minimaal een maand van te voren (dus 11-09-2019) je abonnement opzeggen. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn! Wil je met jouw nummer naar een andere provider, neem dan een maand van te voren een abonnement bij die provider en geef aan dat je jouw nummer wil meenemen. Dan hoef je niet door te geven bij KPN dat je weg gaat, dan doet je nieuwe provider dat!

Heb je nog meer vragen dan hoor ik het graag 😉
Goedemorgen Susan.

Ja, het is namelijk zo dat in mijn account bij jullie staat eind datum 11-10-2017 met de mededeling van, u kunt nu verlengen. Ik ben in 2015 namelijk een contract bij jullie aangegaan voor 2 jaar, via de primafoon winkel, dat houd dus in van mijn kant, dat ik het contract stil zwijgend hebt door laten lopen. Dan is het toch maar goed dat ik gisteren even ben gaan kijken in mijn KPN. Dan houd het inderdaad in dat ik ruim een maand van tevoren opzeg, mede ook omdat jullie een verwerking's tijd hebben van 2 weken. Het is ook namelijk zo dat ik bij Vodafone zit, met internet + bellen via mijn mobiel. Dat kwam ook omdat ik destijds alles compleet had bij Ziggo, en dan kon je een fikse korting op je Vodafone abonnement krijgen, ik betaal zo'n 18 euro per maand, bij Vodafone. Het komt er dan ook op neer dat ik nu 2 abonnementen hebt lopen, zowel bij de KPN, als zowel bij Vodafone, en het gaat mij niet zozeer om die 15,57 die ik bij jullie betaal per maand, maar wel een beetje onzinnig, maar we lachen, er maar een beetje om, 😄 Misschien krijg ik nog een reactie in deze, van jullie kant qua advies? In ieder geval hartelijk bedankt voor alles.

Met vriendelijke groeten.

Slompie 😙
Reputatie 7
Badge +21
@Slompie, och dat is wel zonde geld als je twee mobiele abonnementen hebt bij verschillende providers. In ieder geval, als je ook niet beide gebruikt..

Mijn advies is tweeledig. Of je neemt een Internet en TV pakket (indien mogelijk op jouw adres) van KPN en wordt samen met het mobiele abonnement (die je dan behoudt) KPN Compleet. Je krijgt dan voordelen zoals een gratis zenderpakket (Fox Sports Eredivisie of Pluspakket), € 5,00 korting op het mobiele abonnement, dubbel zoveel data, minuten en sms'jes, gratis onderling bellen en MB's delen bij meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres. Daarnaast betaal je de eertse 6 maanden nu € 35,00 én krijg je 3 maanden Netflix cadeau. En sinds vandaag bekijk je ook Fox Sports Eredivisie kanaal 1 gratis via het basispakket. Je zegt dan het bij Ziggo en Vodafone op, en kan gebruik maken van de overstapservice.

Het andere advies is het 06-nummer bij KPN opzeggen zodat je geen dubbele mobiele kosten meer hebt.
Ja goedemiddag allemaal.

Die mobiele telefoon contract is inderdaad tot 11-10-2019, dus uiterlijk 11-09-2019 moet ik zorgen dat ik de abonnement opzeg. Oh! Susan, die mobiele KPN korting van 5,00 euro had ik al, i.v.m. KPN compleet. En die actie korting van negen maanden, kosten 39,00 euro, loopt ook begin oktober dit jaar af, dan ga ik gewoon per maand zo'n 62,00 euro daarna betalen. Nogmaals wat betreft die mobiel had ik dus niet voor 1 jaar, maar voor 2 jaar afgesloten, vandaar natuurlijk van, u kunt nu verlengen vanaf 11-10-2017, in mijn KPN account.

Groetjes van Slompie.
Dat word je sowieso van dit weer.
Reputatie 7
Badge +21
@Slompie, vaak verleng je inderdaad met 2 jaar. De keuze is en blijft van jou 😉 En gelukkig wordt het nu iets aangenamer qua weer!

Reageer