Mobiel verbinding verbreken

Vroeger kon ik met KPN makkelijk zo'n 6 uur bellen zonder enkele problemen. Sinds kort heb ik telkens het probleem dat de verbinding verbroken wordt, over het algemeen exact op 3 uur en 3 minuten. Het is best wel irritant. Is er een limit ergens ingesteld die ik kan veranderen? Zo ja waar? Andere oplossingen zijn ook welkom!

6 reacties

Vroeger kon ik met KPN makkelijk zo'n 6 uur bellen zonder enkele problemen. Sinds kort heb ik telkens het probleem dat de verbinding verbroken wordt, over het algemeen exact op 3 uur en 3 minuten. Het is best wel irritant. Is er een limit ergens ingesteld die ik kan veranderen? Zo ja waar? Andere oplossingen zijn ook welkom

Admin: Dubbel topic samengevoegd
Reputatie 7
Badge +30
Welke telefoon heb je? Is dat dezelfde als toen je dit probleem niet had?

't Zou namelijk kunnen dat gesprekken worden opgehangen na een bepaalde tijd om te voorkomen dat gesprekken oneindig door gaan als iemand vergeet op te leggen.
Welke telefoon heb je? Is dat dezelfde als toen je dit probleem niet had?

't Zou namelijk kunnen dat gesprekken worden opgehangen na een bepaalde tijd om te voorkomen dat gesprekken oneindig door gaan als iemand vergeet op te leggen.

Ik heb de Iphone 4s, dus mobiel abonnement, niet thuis bellen. Vroeger belde ik soms wel 6 uur aaneen stuk hiermee, nu stopt hij er dus vaak mee na 3 uur en 3 minuten
Reputatie 7
Badge +10
Het lijkt me waarschijnlijker dat het een begrenzing is die door de provider (KPN) wordt opgelegd. Dat is dan blijkbaar veranderd ten opzichte van 'vroeger'. Bij andere providers heb ik wel gelezen dat er een hard maximum is/was voor de gespreksduur.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Noa! Ik denk dat beide heren gelijk hebben en dat dit een begrenzing is.Intern heb ik er alleen geen informatie over kunnen vinden. Ik heb de vraag voorgelegd aan een productmanager. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten!
Reputatie 7
Badge +27
Excuses voor het uitblijven van een reactie. Ik ben er nog niet uit of dit een begrenzing is aan onze kant. Degenen die ik heb aangesproken zijn hier niet mee bekend. Ik zoek nog verder naar een techneut die hier meer over kan zeggen.

Reageer