Beantwoord

mobiele abonnement vraag voor klantenservice

  • 22 August 2019
  • 5 reacties
  • 249 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste KPN,

ik heb gisteren via Facebook messenger contact gehad met de klanten service. Al was de service heel ver te zoeken.

Ik voerde volgens de anonieme persoon zonder naam een discussie terwijl ik gewoon iets uitgezocht wilde hebben.

Het geen ik stuurde hoorde bij een ander abonnement volgens die persoon en als ik dan vraag waarop dan ook geen antwoord.

Probleem dus nog steeds niet opgelost en geen steek verder.

Kan iemand van KPN mij een privé bericht hier sturen in de hoop dat het wel klantvriendelijk gaat.
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 August 2019, 13:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Stel je vraag gewoon hier op forum, dan kan iedereen hem lezen en wellicht er een antwoord op geven.
Sommige vragen zijn niet voor iedereen bedoeld toch en niet relevant. Er moet wat onderzocht worden en dat is niet voor iedereen belangrijk en kunnen niets doen dan alleen KPN zelf
Reputatie 7
Badge +24
Op zo'n manier kom je niets verder...
Een KPN Moderator zal hier nog komen. I.v.m. drukte en bezetting ca. 48 uur na de vraagstelling. (wachtrij)

Heb je je forumprofiel (niet zichtbaar voor gewone gebruikers als er privé bij staat) al ingevuld zodat de Moderator je gegevens kan inzien/opzoeken?
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Tamara36 Welkom hier, goed dat je het KPN Forum hebt gevonden. Jammer, als eerste, dat het contact met de collega's via Facebook niet prettig is verlopen. Natuurlijk wil met je meekijken. Laat me ook enkele zaken uitleggen. Er zijn verschillende manieren om met ons in contact te komen en als je snel en persoonlijk contact wil, dan is bellen of chatten het snelste. Via Facebook of Twitter wordt je ook altijd snel geholpen, trouwens.

Je kunt ook terecht op dit Forum, al werkt het hier net ietsje anders. Als eerste zijn hier niet alleen KPN-medewerkers zoals ik actief, maar ook geïnteresseerde klanten die graag meedenken over KPN-gerelateerde kwesties. Je kunt het Forum wat dat betreft zien als een levende database van KPN-informatie. Dat is de reden waarom berichten en vragen zoveel mogelijk openbaar worden gesteld en beantwoord, dan hebben andere lezers er ook iets aan. Wat moderators zoals ik doen is zorgen dat die informatie snel en goed vindbaar is en natuurlijk staan we ook voor je klaar als er specifiek ingrijpen van KPN nodig is. Het kan echter iets langer duren voordat je van mij of een collega een reactie krijgt.

Ik denk dus graag met je mee. Wil je omschrijven wat er aan de hand is? Als het echt om privacygevoelige informatie gaat mag je dat ook in een privébericht zetten.

Reageer