Beantwoord

Mobiele bestelling status

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb 16 januari een overstap aangevraagd naar jullie toe en een bestelling gedaan. Nu zijn er 2 bestellingen gedaan ipv 1 en is het in handen van de backoffice en hoor al 2 dagen dat ik meer hoor maar tot nu toe nog niks gehoord

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 January 2020, 15:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Jesper020, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht! 

Ik heb alle vertrouwen in onze backoffice, en vanwege het weekend kan het net even wat langer duren voordat je hier bericht over hebt. Om het een en ander na te kijken heb ik wel iets meer informatie nodig. Zou je jouw Forum profiel verder willen aanvullen met het 06-nummer dat overkomt, ordernummer van beide bestellingen (en erbij zetten welke geannuleerd is) en eventueel ontvangen klantnummer? Dit kan je noteren in de vakjes en wat je niet kwijt kan bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Ik hoor graag van je!

Ik heb nog geen klantnummer althans die weet ik niet verder heb ik alle info erin gezet bij mijn prive opmerkingen hoor graag van u.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Jesper020, op beide ordernummers die je hebt aangegeven vind ik een annulering. Er is nu één order die open staat met jouw nummer. Deze gaat op 04-05-2020 over naar KPN. Het ordernummer stuur ik nog even via een privéberichtje zodat je deze bestelling kan volgen via de bestelstatuspagina.

Reageer