Beantwoord

Mobiele contracten opvragen vanaf 2014

  • 19 June 2019
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik wil graag mijn contracten van mobiele telefonie opvragen vanaf 2014,ik heb telefonisch contact gehad met KPN maar die zeggen dat dit mogelijk is tot een jaar.Nu sprak ik een kennis van me en die heeft wel contracten van eerdere jaren ontvangen.Graag ontvang ik een reactie over hoe ik mijn eerdere contracten kan ontvangen
Groetjes Nellie

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 19 June 2019, 19:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Nellie1975, Welkom hier! Voor ons is het inderdaad niet mogelijk om oudere contracten op te vragen. Deze staan in een dossier die wij niet kunnen inzien, maar die kun je zelf wel ontvangen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
@Nellie1975 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer