Beantwoord

Mobiele data op abonnement zonder data

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb abonnement zonder Wi-Fi. Nu gaan we naar t buitenland en vind ik t prettig om in deze periode n Wi-Fi bundel te hebben. Mijn man kan n bundel kopen voor 1 mnd maar heeft Wi-Fi. Kan ik dezelfde bundel aanzetten ondanks dat ik geen Wi-Fi heb normaliter?

 

Admin: WiFi in de titel aangepast naar mobiele data, voor de duidelijkheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 August 2020, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er bestaat geen abonnement voor WiFi, dat heb je gewoon altijd al. WiFi op uw telefoon werkt zelfs als je niet eens een abonnement hebt.

Wat u wilt is een data bundel voor 4G. Niet voor WiFi dus. Als u inlogt op MijnKPN, dan kunt u waarschijnlijk uw huidige abonnement omhoog zetten. Later kunt u het weer omlaag zetten.

Reputatie 7

Hoi @Bartanke, welkom bij ons op het forum. Ik vermoed net als Nick dat het gaat om een mobiele databundel, niet zozeer om WiFi. Ik naam aan dat jouw man op deze pagina heeft gekeken voor een bundel? Als jij de mogelijkheid hebt om het in MijnKPN toe te voegen voor jouw abonnement, kan je het ook gebruiken :slight_smile:

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Bartanke, hopelijk betekent dat dat het gelukt is. Als we nog iets voor je kunnen doen kan je altijd aan de bel trekken.