Beantwoord

Mobiele nummer na betalen openstaande rekening nog steeds geblokkeerd

• 8 januari 2017
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Hoi,we hebben de openstaande rekening betaald maar het mobiel nummer is nog steeds geblokkeerd.
Meerdere malen contact opgenomen met kpn maar steeds krijg je te horen"door onvoorziene omstandigheden vragen wij een later tijdstip terug te bellen".
Dit vind ik geen goede service.
Ik heb het met mijn eigen nummer ook zo gehad.
Na 2 dagen blokkering opgeheven.
Nu is het bijna een week geleden met het numer van mijn man!!

Admin: post afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Paul_ 10 januari 2017, 10:00

Bedankt voor de privéberichten! We zijn erachter gekomen dat er toch nog een bedrag openstaat. Zodra dat bedrag via kpn.com/ikbetaalnu wordt betaald ben je binnen enkele uren weer aangesloten. Als er nog meer vragen zijn dan ben je welkom @10111973.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @10111973, welkom op het forum. Goed dat je het meldt. Logisch dat je z.s.m. weer aangesloten wilt zijn na de betaling. Een week is wel heel lang eerlijk gezegd. Hoe is betaling gedaan? Via iDeal? Ik kijk graag het één en ander voor je na. Reageer je op mijn privébericht? Dan duik ik erin.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor de privéberichten! We zijn erachter gekomen dat er toch nog een bedrag openstaat. Zodra dat bedrag via kpn.com/ikbetaalnu wordt betaald ben je binnen enkele uren weer aangesloten. Als er nog meer vragen zijn dan ben je welkom @10111973.

Reageer