mobile afdeling houd zich niet aan afspraken

• 6 november 2014
  • 12 reacties
  • 478 keer bekeken

Hallo.

ik ben zwaar terleur gesteld in kpn mobilie

ik dreig devenetief afgesloten te worden ik heb een tijdje geleden  contackt gehad 

hoe mijn  situatie er voor stond

met regelmatig heb ik gebeld  en iedere keer kreeg ik een  ander bedrag te horen

ik moet rond komen van 840,00  daarbij betaal ik al maanden de energie leveransier niet meer

om kpn maar te betalen iedere maand betaal ik veel.

een paar maanden geleden heb ik weer contackt gehad met hun en toen was er afgesproken dat ik de aansluit

kosten niet hoefde te betalen. Maar die gemaakte afspraken  hebben zich maar langs zich neergelegd 

zoals ook andere afspraken die je maakt met hun.

Net weer contackt gehad  maar ze doen er niet  de moeite voor om maar wat te betekenen voor je

het enigste wat ze zeggen is dat ik moet betalen of nog erger is dat ze er de telefoon op gooien 

nou is dat niet betaald klant vriendenlijk

Vanaf mei tot nu  heb ik 250 euro betaald alleen aan abonnement geld.

Bij de afdeling internet/telefoon/tv hebben  ze best gedaan  om mij tegemoed te komen.

En daar valt altijd wel iets te regelen.

Ik ben zwaar terleur gesteld in kpn mobilie ik weet nu  niet wat ik nog kan doen ja betalen maar dat is de oplossing nu niet

en heb julie hulp nodig

Met vriendelijke groet,

Sylvia Gijsberts

12 reacties

Heb ook net een klacht neergezet over de ondeskundigheid van de helpdesk. Dat de afspraken die ze maken niet eens kunnen (tenminste bij de een, bij de ander blijkt het wel te kunnen) of niet nagekomen worden. Zeer slechte service.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Sylvia,

Wat een vervelende situatie! Ik kan me goed voorstellen dat je wilt zorgen dat je niet in financiële problemen komt. Zou je mij in een privé bericht willen voorzien van je 06-nummer, postcode + huisnummer en zou je hier ook bij willen vermelden wat je graag van mij zou willen? Dan ga ik naar de mogelijkheden kijken. 
hallo marcia

Met vriendelijke groet

sylvia gijsberts

Admin: gegevens ivm privacy naar webcare team gestuurd.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Sylvia,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb e.e.a. bekeken en zie dat eind september inderdaad heraansluitkosten zijn gecrediteerd uit eenmalige coulance. 

Verder zie ik dat je maandelijks ongeveer €60 kwijt bent voor in totaal 3 mobiele nummers. Wat het zo prijzig maakt zijn de heraansluitkosten en herinneringskosten elke maand. Ik adviseer je daarom inderdaad om de nieuwe facturen tijdig te voldoen, daar je die kosten niet meer hebt. 

Op dit moment kan ik nog niets voor je betekenen, omdat er nog 3 facturen openstaan. Als je factuur 14 betaalt, kan ik voor 15 en 16 uitstel aanvragen. Graag hoor ik van je of je dit zou willen. 
welke 3 moeten er open staan 

van de week werd mij gezegt 1  40 euro

maar dan nog verwacht ik netjes behandeld te worden en niet van het kastje 

na de muur gestuurd te worden en zeker geen telefoon erop gooien

ik blijf niet meer bellen om de situatie uit te leggen.

Maar goed nu weet ik wel dat er een officele klacht ingedient wordt

dat is nog nooit gebeurt ben er helemaal klaar mee.

Geld hier ook voor 

jullie lopen alleen maar langs elkaar heen

de een zegt zus en de andere zo

Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen Sylvia,

Wellicht is het een idee dat je een mijnKPN account aanmaakt, daarin kan je precies zien wat er nog openstaat en wat niet. Op dit moment betreft het de factuur van september gedeeltelijk (dit was €77,16 en is nu nog €39,87), factuur van oktober (€37,29) en de factuur van november (€82,62). Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 
hallo

die van oktober is betaald en die 82 euro klopt 

Mijn is een tijdje geleden belooft dat er 30 euro in minder zou gebracht 

worden door het onterrecht 2 keer afgesloten te zijn.

Door Ester Bakker.die zijn er nog niet afgeschreven.

Ik voel met net een zware crimineel het klopt dan ook voor geen meter mee

en hoe kan ik mijn kpn aanmaken als ik afgesloten ben

en nu net gebeld om de pukcode gevraagd
hoe achterlijk is het als ze je die niet mogen geven

maar kijk hier maar eens goed na

7,29 Af
============
Rekening NL47 ********** - SMM Gijsberts

maandag 17 nov gaat ik een officieele klacht indien en ik ga dit probleem ook bij varakassa neerleggen

en de onbutsman en de media wordt er bij gehaald

want het is bij de konijnen af wat er nu gebeurt

ik wordt als wanbetaler geregistreed terwijl ik het hele jaar netjes betaald heb zie bewijs hier  boven

Groetjes sylvia

Note:

Bericht aangepast door Admin.

Gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN Webcare

dit hoor nog bij mijn vorige bericht

37,29 Af
============
Rekening NL47 INGB ******* - SMM Gijsberts

Tegenrekening ******- KPN - MOBIEL
Datum 12-11-2014
---------------
Mutatiesoort Internetbankieren
Naam / Omschrijving
Mededelingen Naam:KPN
Omschrijving:***********
6102 **************
Kenmerk:12-11-2014 11:31 0******
IBAN:**************

Note:

Bericht bewerkt door Admin.

Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN Webcare

Reputatie 7
Badge +28
Beste Sylvia,

Dat bedrag van de heraansluitkosten is inderdaad in mindering gebracht op factuur 15. Tevens kan ik bevestigen dat je bijna het hele jaar op tijd betaald hebt. Echter ging het in september even mis. 

Op dit moment zie ik dat e.e.a. betaald is en alleen nog maar €39,87 over is van factuur 14 (wat in eerste instantie €77,16 was). Als je dit nog betaalt, dan word je binnen 24 uur weer aangesloten en mogen we je ook de pukcode verstrekken.

Overigens wil ik je erop attenderen dat deze conversatie openbaar staat. Ik adviseer je dan ook gegevens zoals je rekeningnummer en betalingskenmerken hier niet neer te zetten. 
maakt niet uit dat was de bedoeling openbaar

maar ik ben  helemaal klaar mee met de afd mobile

ze hebben het zelf na prevental gestuurd

gr

sylvia

hoe kan het dan dat de rekening van nov 82 euro is

nogmaals ik ben er helemaal klaar mee

met de K..... adeling mobile

heb wel andere dingen aan mijn kop

Groetjes sylvia

Reputatie 7
Badge +28
Beste Sylvia,

Prima! De kosten van de nieuwste factuur zijn hoger dan verwacht omdat er €5,38 excl. BTW gesprekskosten en €15 excl. BTW herinneringskosten in rekening zijn gebracht. Het bedrag wat jij terugkreeg is op factuur 15 (dus de vorige factuur) al in mindering gebracht. 

Reageer