Beantwoord

mobile nummer koppellen lukt niet

  • 10 april 2014
  • 4 reacties
  • 2017 keer bekeken

wil mijn mobile nummer koppellen aan mijn account,voer het nummer in en Kpn zegt kan nummer niet herkennen,tig keer geprobeerd,geen succes,iemand?????

kan zo geen facturen uitprinten die ik weer nodig heb voor mijn boekhouding,zeer frustrerende site

jp

icon

Beste antwoord door Shugosha 10 april 2014, 21:02

Wat is de exacte naam van het abonnement zoals deze op de overeenkomst staat? Ik vermoed namelijk dat u een particulier abonnement heeft en dat er geselecteerd is voor een zakelijk product, dit gaat dan namelijk niet werken en dan is de enige oplossing een nieuw account te maken waarbij u privé aankruist :)

Bekijk origineel

4 reacties

ik ga het proberen dus een prive account.

bedankt alvast,ik laat nog wat weten

jp

Reputatie 7
Badge +12
Wat is de exacte naam van het abonnement zoals deze op de overeenkomst staat? Ik vermoed namelijk dat u een particulier abonnement heeft en dat er geselecteerd is voor een zakelijk product, dit gaat dan namelijk niet werken en dan is de enige oplossing een nieuw account te maken waarbij u privé aankruist :)

hi

mobiel abbo met internet

zakelijk

gr

jp

Reputatie 7
Badge +12
Om welk type abonnement gaat het en is er bij het aanmaken van het MijnKPN account geselecteerd voor een privé account of een zakelijk?

Reageer