Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

moet ik echt overstappen naar een andere provider?

Reputatie 1

De streepjes in deze balk nemen toe door de likes die selliesm heeft ontvangen van andere leden.

Hallo,

Ik maak al jaren gebruik van KPN / HI. De service was prima en ik was altijd dik tevreden met de aanbiedingen die me werden geboden bij een contract verlenging.

Helaas werd ik verrast door het aanbod wat ik ditmaal van Hi kreeg. Ik heb in mijn huidige contract onbeperkt internet en genoeg belminuten en smsjes om de maand mee door te komen. Met het aanbod wat me nu werd gedaan ga ik er flink op achteruit. Wat de doorslag gaf om het aanbod af te wijzen is de lease constructie. Ook de jaren dat ik zonder onderbreken gebruik maakte van HI / KPN bleken nu niet meer van invloed te zijn op het aanbod dat me werd gedaan.

Ik went me nu tot dit forum met de hoop dat KPN in tegenstelling tot Hi wel mogelijkheden heeft om mij tegemoet te komen.

Is er werkelijk geen mogelijkheid om een contract af te sluiten zonder lease? Als dit zo blijft zal ik zeker overstappen naar een andere provider. Het is werkelijk veel te duur en het leasen maakt het voor mij onoverkomelijk. Ik hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Marcel

icon

Beste antwoord door Cornelis 19 februari 2013, 14:01

Hi Marcel,

We hebben al geprobeerd te bellen maar je nam niet op.

Vanmiddag word opnieuw geprobeerd je te bereiken.

Met groet,

Cornelis

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

De streepjes in deze balk nemen toe door de likes die Cornelis heeft ontvangen van andere leden.

Badge +3
Beste Marcel,

Het is voor de meeste mensen inderdaad een grote verandering naar de nieuwe abonnementen van KPN en Hi. Het zijn nu abonnementen die worden aangeboden inclusief ToestelLease.

Wat betreft je onbeperkte internet bundel is het goed om te kijken wat je momenteel werkelijk verbruikt want met met gebruik van de Wi-Fi mogelijkheden is het dataverbruik uit de bundel voor veel mensen sterk verminderd en kan je eventueel met een kleinere databundel verder.

Uiteraard willen wij graag voor je kijken wat wij voor je kunnen betekenen en ik vraag je graag om mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Ik hoor graag van je,

Met vriendelijke groet.

Cornelis 

Reputatie 1

De streepjes in deze balk nemen toe door de likes die selliesm heeft ontvangen van andere leden.

Hoi, ik heb je gisteravond nog een privebericht gestuurd maar nog niets van je terug mogen ontvangen. Klopt dat? Groeten, Marcel
Reputatie 6

De streepjes in deze balk nemen toe door de likes die Cornelis heeft ontvangen van andere leden.

Badge +3
Hi Marcel,

We hebben al geprobeerd te bellen maar je nam niet op.

Vanmiddag word opnieuw geprobeerd je te bereiken.

Met groet,

Cornelis

Reputatie 1

Na een redelijk aanbod besloten om nog voor twee jaar een contract af te sluiten. Hoewel ik de lease constructie nog steeds waardeloos vind kreeg ik nu wel voldoende korting om daarover heen te stappen.

Kpn bedankt, en over twee jaar graag de mogelijkheid om bij te betalen voor je telefoon en de waardering voor trouwe klanten handhaven.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)