Beantwoord

Mogelijk om slecht toestel te ruilen na verlenging?

• 18 december 2015
  • 3 reacties
  • 318 keer bekeken

Ik heb laatst een abbonement (begin december) laten verlengen en het toestel Microsoft Lumia 950 genomen. Nu is het zo dat ik een aantal erg kwalijke problemen ervaar met het toestel. bijv. de batterijduur is schandalig kort en de telefoon loop regelmatig vast of blokkeert de simkaart wat mijn bereikbaarheid logischerwijs drastisch vermindert. Enfin, mijn vertrouwen in dit toestel ben ik inmiddels kwijt. Zodoende zou ik deze telefoon willen ruilen voor een ander toestel. Ik heb dit abbonement namelijk voor de komende 2 jaar en dit vind ik een erg lange periode om te overbruggen met een (zeer) slecht functionerende telefoon.

Tevens wil ik aangeven dat ten tijde van de verlenging er geen showroommodel voorhanden was en zodoende mij heb willen laten voorlichten door een medewerker. Deze medewerker kon mij echter niet een werkende telefoon laten zien of anderzijds meer informatie verschaffen. Hij kon mij echter wel een toestel meegeven uit de reserveringen. Ik heb dit toestel aangenomen nadat mij verzekerd werd dat het uitstellen van het abonnement niet langer gerekt kon worden voordat een automatische verlenging in zou gaan (zonder nieuw toestel). Dit is geen reden voor mij om aan de proffesionaliteit van medewerkers te twijfelen maar ik vind dit wel een frappante samenloop van omstandigheden.

Nu kan ik mij voorstellen dat u dit aanmerkt als mosterd na de maaltijd. Echter, heb ik op dit moment erg veel last van deze slecht functionerende telefoon omdat deze mij nu erg belemmert in het aanspreken van zowel sociale als zakelijke contacten. Ik hoop de situatie in redelijke mate uitgelegd te hebben en zie graag een antwoord tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Groeneveld

Kort samengevat: Ik heb een Microsoft Lumia 950 nu 13 dagen in mijn bezit. Telefoon zonder voorlichting meegekregen. Telefoon presteert ruim onder de maat! Wat zijn hiertoe de mogelijkheden om deze in te ruilen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 18 december 2015, 11:41

Goedemorgen Jeroen, 

Welkom op het forum van KPN! Wat balen dat je toestel niet goed functioneert, dat mag je natuurlijk wel verwachten van je nieuwe Nokia. Robin had je topic al gezien, erg fijn! Ik begrijp dat je je verlenging in de winkel hebt gedaan en je kunt met je aankoopbewijs terug naar de winkel toe. Je hebt 14 dagen zichttermijn/bedenktijd. Daar zit je vandaag nog binnen, dus ook mijn advies is om vandaag naar de winkel toe te gaan. Kom je buiten de 14 dagen, dan wordt je telefoon ter reparatie aangeboden. Binnen 14 dagen hoef je dit reparatieproces nog niet in Heb je zo voldoende informatie? Als je nog vragen hebt, stel ze vooral! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik zou meteen teruggaan naar de winkel en hem omruilen. Denk vooral aan je bedenktermijn

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Jeroen, 

Welkom op het forum van KPN! Wat balen dat je toestel niet goed functioneert, dat mag je natuurlijk wel verwachten van je nieuwe Nokia. Robin had je topic al gezien, erg fijn! Ik begrijp dat je je verlenging in de winkel hebt gedaan en je kunt met je aankoopbewijs terug naar de winkel toe. Je hebt 14 dagen zichttermijn/bedenktijd. Daar zit je vandaag nog binnen, dus ook mijn advies is om vandaag naar de winkel toe te gaan. Kom je buiten de 14 dagen, dan wordt je telefoon ter reparatie aangeboden. Binnen 14 dagen hoef je dit reparatieproces nog niet in Heb je zo voldoende informatie? Als je nog vragen hebt, stel ze vooral! 

RobinFlikkema schreef op 18 dec '15 om 11:35u
Hoi,

Ik zou meteen teruggaan naar de winkel en hem omruilen. Denk vooral aan je bedenktermijn

Robin 
Ok, ik zal het zsm proberen. Dank voor de reactie.

Reageer