Beantwoord

Mogelijkheden simkaart Mobiel Internet laptop/tablet

  • 16 April 2019
  • 5 reacties
  • 1015 keer bekeken

Ik overweeg mijn KPN thuis Alles-in-1 uit te bereiden met een abonnement Mobiel Internet voor laptop/tablet zodat ik gebruik kan maken van de gratis TV zender via KPN Compleet (gewone Mobiel abonnement loopt naar tevredenheid elders).


Mijn vraag is of de simkaart van dit KPN Mobiel Internet laptop/tablet (1GB) ook in smartphone werkt en is toegestaan?


Wij hebben geen tablet en de laptop geen 4G mogelijkheden. Met de laptop gaan wij tijdens vakantie online door onze smartphone als hotspot in te stellen en hiermee de laptop te verbinden.


Bij sommige providers werkt dit soort Internet simkaarten uitsluitend in een tablet, laptop, dongel of Mifi modem en is gebruikt in een smartphone niet toegestaan en wordt geblokkeerd.


Hoor graag voor ik iets afsluit dat niet bruikbaar is.


Alvast bedankt!



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Moon201 16 April 2019, 18:19

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Moon201,
hadden ze geen groter lettertype, moeilijk leesbaar voor een oude man.😎
Er zijn speciale datanummers verkrijgbaar voor uitsluitend datadiensten, die beginnen met 097.
Als ze al geschikt zijn voor een smartphone? dan zou er alleen mee geïnternet kunnen worden en niet gebeld of anderszins.
Hallo Jan-D,
Dank voor je reactie!

Zojuist telefonische klantenservice gesproken en daarna via Live Chat dubbelcheck gedaan.

De simkaart van het KPN Mobiel Internet Laptop/Tablet abonnement werkt tegenwoordig ook in een smartphone welke je dan als hotspot kan inzetten waarmee je laptop vervolgens verbinding kan maken. In het verleden kon dit alleen met een tablet of laptop met 4G module.

Ik heb al een mobiel abonnement elders maar door dit abonnement naast mijn KPN Thuis abo te nemen, geniet je meteen van de voordelen van KPN Compleet (€5,- korting, dubbele data en gratis TV zenderpakket). Nu betaal ik feitelijk dus €5,- en dan hebt ik 1GB data en het Plus TV pakket (of Fox Sports naar keuze). Zonder zou ik €10,- kwijt zijn voor alleen het extra zenderpakket.

Zeer tevreden met KPN 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Moon201. Welkom op het forum! Wat goed dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Mocht je nog ander vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Dank Vikash!
Dit topic kan dus gesloten worden.
Alvast fijne Paasdagen 🙂.
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel @Moon201. Jij ook alvast fijne Paasdagen toegewenst!🐰

Reageer