Beantwoord

Na 6 weken wachten nog steeds geen gehoor van kpn

• 13 september 2016
  • 16 reacties
  • 381 keer bekeken

Ivm de woekerrente heb ik een klacht ingediend, met verzoek om het contract van mijn telefoon te beëindigen. Ik heb dik een jaar geleden een iphone gekocht in combi met abonnement. dit met achteraf gebleken een veel te hoge rente, en onbekende toestelkosten. Volgens de hoge raad is dit niet toegestaan en kun je je abonnement beëindigen. Je hebt recht om alle gemaakte kosten aan het toestel(aflossing) terug te vorderen,je dient dan je telefoon terug te sturen naar kpn ongeacht in welke staat deze verkeerd.
Ik heb drie weken geleden bericht gehad dat ik binnen 10 dagen antwoord zou krijgen, je kunt het al raden dat is nog steeds niet gebeurt. Kpn is denk ik bang om klanten te verliezen. Aan iedereen die dit leest: je kunt je abonnement opzeggen!!!!. Google even en dan vind je zo enkele uitspraken van de Hoge Raad. De hoge raad heeft uitspraak in gedaan en juridisch gezien is KPN te kort geschoten.Je betaalt echt teveel!!!!. Als je telefoon is afbetaald binnen je contractstermijn denk je dan dat je abonnementskosten omlaag gaan??? Dus nu aan KPN gericht. ZORG DAT IK ANTWOORD KRIJG BINNEN DRIE DAGEN, HET IS BELACHELIJK DAT JE TOTAAL AL ZES WEKEN MOET WACHTEN OP ANTWOORD. NEEM JE VERLIES GEDRAG JE ALS EEN VENT EN KOM DE KLANT TEGEMOET!!! KPN HEEFT AL GENOEG VERDIENT AAN DE KLANTEN. RESPECTEER DE WET!!!
icon

Beste antwoord door Cindy_ 14 september 2016, 10:52

Goedemorgen Toine, welkom op het forum. Ik kan je bericht goed lezen. Dat lukt ook zonder de caps lock, dus die kun je volgende keer uit laten staan 🙂.

Ik zie dat er na ontvangst van je klacht is gevraagd om gegevens door te mailen. Hierover heb je op 23 augustus contact gehad met onze Klantenservice zie ik. Heb je die gegevens daarna toegestuurd? Helaas kan ik, ondanks dat ik je frustratie begrijp, alleen beroep doen op je geduld hierin.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Toine, welkom op het forum. Ik kan je bericht goed lezen. Dat lukt ook zonder de caps lock, dus die kun je volgende keer uit laten staan 🙂.

Ik zie dat er na ontvangst van je klacht is gevraagd om gegevens door te mailen. Hierover heb je op 23 augustus contact gehad met onze Klantenservice zie ik. Heb je die gegevens daarna toegestuurd? Helaas kan ik, ondanks dat ik je frustratie begrijp, alleen beroep doen op je geduld hierin.
Is allang verstuurd binnen 10 dagen zou ik antwoord krijgen, dat zijn er nu al 17. Heb tevens het adres van kpn gevraagd zodat mijn advocaat een brief kan sturen, maar zelfs die krijg ik niet TOPPIE SERVICE HOOR !!!!!!!!
Reputatie 6
Badge +9
https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm

Ik neem aan dat jij en je advocaat dit na uren zoeken en spitten op Google ook naar boven hadden kunnen halen ;)

Met duidelijke doch vriendelijke communicatie bereik je trouwens meer als met je bovenstaande reactie.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Toine, fijn dat @sveld84 je hierover heeft geïnformeerd hoe jij en je advocaat een klacht in kunnen dienen. Bedankt @sveld84 voor je behulpzaamheid!

Ik neem aan dat jij en je advocaat dit na uren zoeken en spitten op Google ook naar boven hadden kunnen halen ;)

Met duidelijke doch vriendelijke communicatie bereik je trouwens meer als met je bovenstaande reactie.

Met duidelijke en vriendelijke communicatie bereik je niets met Kpn, ze trekken zich niets aan van de wet, Ze denken dat ze boven de wet staan. Maar jij bent nu nog een tevreden klantje bij KPN dus jij zult dit niet begrijpen. Ik denk als jij zes weken moet wachten op antwoord je ook gefrustreerd raakt. Wij praten wel verder als jij ook in zo'n situatie komt.
Hoi @Toine, fijn dat @sveld84 je hierover heeft geïnformeerd hoe jij en je advocaat een klacht in kunnen dienen. Bedankt @sveld84 voor je behulpzaamheid!

Jammer dat je alleen forum leden kunt na lullen maar oplossen kun je niet. Heb 10 keer gevraagd aan de klantenservice voor een adres en niemand die het geeft!!!!
Reputatie 6
Badge +9

Met duidelijke en vriendelijke communicatie bereik je niets met Kpn, ze trekken zich niets aan van de wet, Ze denken dat ze boven de wet staan. Maar jij bent nu nog een tevreden klantje bij KPN dus jij zult dit niet begrijpen. Ik denk als jij zes weken moet wachten op antwoord je ook gefrustreerd raakt. Wij praten wel verder als jij ook in zo'n situatie komt.

Ik ben in ieder geval niet zo'n gefrusteerd persoon als de persoon die achter je post schuil lijkt te gaan, laten we dat maar stellen.

Ik wacht net als jij al een tijdje op antwoord omtrent hetzelfde issue, welliswaar nog niet zo lang als jij, maar ik ga niet zo hoog van de toren blazen over bijvoorbeeld een adres wat je niet krijgt teewijl je dat met 1 simpele actie had kunnen vinden.

Ik zeg succes met wachten, google anders een bert en ernie over wachten..
ook
Reputatie 6
Badge +9
Bliksem, wat volwassen van je.

Ik verdien mijn geld in het dagelijks leven in loondienst, of doelde je er op dat ik via een niet nader te noemen instantie mijn inkomen verkrijg?

Nogmaals doe gewoon lekker normaal, als je gaat lopen schelden en tieren heb je alleen jezelf ermee.

Mocht je advocaat inspiratie zoeken omtrent een brief die hij uit je naam mag gaan sturen kan hij dat op onderstaand adres vinden.

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/voorbeeldbrieven/item/169/
ook
Reputatie 6
Badge +9
Goedzo. Je weet dus wel hoe Google werkt 😉
ook
Reputatie 7
Badge +24
@Toine; wat ik eerder aangaf, ik kan alleen beroep doen op je geduld. Het is bij een andere afdeling belegd, hierdoor kan ik het niet bespoedigen dat je sneller bericht krijgt.

@Sveld84, ik weet dat je al een tijdje wacht. Volgens mij hebben we er eerder contact over gehad toch? Bedankt voor je geduld hierin. Weet dat we je met andere dingen op het forum vaak wel direct kunnen helpen, dus laat het vooral weten als er iets anders is.

@Toine & @Sveld84; ik denk dat wat er in dit topic gezegd moet worden, ook gezegd is en ik ga er vanuit dat de procedure duidelijk is 🙂.
Badge
Ik heb ook een mail naar KPN gestuurd over de uitspraak Hoge Raad, ik heb een brief terug gekregen waarin de procedure staat uitgelegd zoals al eerder beschreven is, ik vraag mij nu af: er zit een scheur in mijn scherm, worden de kosten voor een nieuw scherm afgehaald van een eventuele vergoeding voor mijn mobiel?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Danny, welkom terug op het forum! De Hoge Raad heeft wat betreft mobiele abonnementen in een aantal verschillende zaken een uitspraak gedaan.

Gaat het in jouw geval om de vraag of je teveel betaald hebt voor je toestel (de woekerrente)? Of gaat het er om dat je jouw hele contract nietig wilt laten verklaren?
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Danny. Betekent dit dat je via een andere weg al antwoord hebt gekregen op jouw vraag?

Reageer