Beantwoord

Na betaling rekening nog steeds geblokkeerd.

  • 25 May 2019
  • 10 reacties
  • 146 keer bekeken

Beste Kpn/Lezers, Belachelijk gewoon! Geen woorden meer voor. Kom me afspraken netjes na maar helaas kan ik dat niet van jullie zeggen.
In 1e instantie werd ik gezegd vanaf het moment dat je betaald, 4 uur en dan ben je weer aangesloten. Puntje bij paaltje heb ik de 20ste betaald, ben ik de 25ste nog steeds niet aangesloten!!!! Zit het weekend er ook nog eens tussen dus die super afdeling is niet te bereiken, kpn medewerkers kunnen je niet helpen. Moet je maar ff tot maandag wachten. Jullie hadden in dit geval al weer iemand afgesloten..
We leven in 2019 en een betaling verwerken en iemand her activeren kost langer dan een week?! Wat ben ik blij dit mij net overkomt voor ik eventueel zou gaan kunnen verlengen.. Je kunt al raden waar de voorkeur naar toe gaat.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Raysam 27 May 2019, 08:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Raysam, welkom! Sorry voor de late reactie. Ben je inmiddels weer aangesloten? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisinummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan help ik je graag verder.
Goedemorgen,

na eerst contact hebben gezocht via de chat, waar de medewerker me niet kon helpen etc ben ik gaan bellen. Die meneer ging er direct achteraan. ( toch raar dat de 1 het wel kan en de ander niet van dezelfde afdeling)

Hij vertelde me dat ze handmatig de aansluiting opnieuw geactiveerd hebben. In de loop van vandaag moet het in orde zijn.

Ben benieuwd. Wel heel erg jammer dat het zo loopt. was super tevreden en dat heeft een behoorlijke deuk opgelopen.
Hallo @Raysam ,
met alle respect, je kunt nu wel de schuld bij KPN neerleggen, maar als je zelf gewoon op tijd aan je betalingsverplichtingen had voldaan was er niets aan de hand geweest.
Hoi @Raysam

Gelukkig kun je vertrekken als je niet tevreden bent.

En bij Ziggo* (als je die bedoelt)
Kun je tussen de storingen door ook gebruik maken van hun diensten.😂
Zoals tv en internet en bellen. En als je niet betaalt sluiten ze je ook af.
Waarschijnlijk net als bij KPN niet in een keer, daar gaat nog het een en ander aan vooraf.
Blijven negeren is ook een optie.

@Jan-D Heeft natuurlijk wel een punt.
En @Marcia_ waar kun je engelgeduld verkrijgen.

Heb allemaal een fijne week.
* (Nooit geen Ziggo meer voor mij.)
Reputatie 7
Badge +30
@Raysam vervelend dat je verschillende antwoorden krijgt! Daar wordt het niet duidelijker op natuurlijk. Is het inmiddels in orde? Zo niet, vul alsnog gerust je gegevens in.


En @Marcia_ waar kun je engelgeduld verkrijgen.

Ik kreeg dit gratis bij mijn drie kinderen!
Hoi Ik kreeg dit gratis bij mijn drie kinderen!
😂
@Marcia_
Altijd een goede basis om je overeind te houden in de hectische wereld van on en tevredenheid.

Wens u en de collegae een fijne werkweek
Reputatie 7
Badge +30
Dankjewel 😉
Met alle respect...
Als je je verplichtingen voldoet verwacht je dat andersom ook..
Goed over nagedacht blijkbaar 😂🤷‍♂️

Dito voor de grandioze tip om te vertrekken indien niet tevreden..

Gelukkig heb ik enkel met KPN Medewerkers te maken en geen forum members die het schijnbaar heel goed weten🙈😅


Fijne middag👋
Met alle respect...
Als je je verplichtingen voldoet verwacht je dat andersom ook..


@Raysam
Als je een contract aangaat is je eerste verplichting "Op tijd betalen"

En beste @Raysam , ik zeg niet dat je moet vertrekken.
Jij dreigt met weggaan, en als jij buiten je contract bent dan heb je alle vrijheid om te gaan.

Nog een opmerking mijnerzijds, en dan stop ik met reageren op dit topic.

Er is niemand, maar dan ook helemaal niemand die op het hoofdkantoor van KPN zit te huilen als er mensen besluiten om te vertrekken.

Heb een fijn en aangenaam leven @Raysam
Met alle respect...
Als je je verplichtingen voldoet verwacht je dat andersom ook..
Goed over nagedacht blijkbaar 😂🤷‍♂️

Dito voor de grandioze tip om te vertrekken indien niet tevreden..

Gelukkig heb ik enkel met KPN Medewerkers te maken en geen forum members die het schijnbaar heel goed weten🙈😅


Fijne middag👋

Hallo @Raysam ,
als je niet wilt dat medeforumleden reageren op jouw vraag/opmerking had je dit topic niet op het openbare forum moeten beginnen.
Wie kaatst kan de bal verwachten.