Beantwoord

na vakantie mobiel abonnement terug zetten

  • 4 November 2019
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

Beste KPN,

ik word het nu echt wel zat. In juli jullie gebeld of ik mijn mob abonnement kon opwaarderen met meer GB voor mijn vakantie. Ja dit was mogelijk. Ja maar ik heb een oud abonnement gaf ik aan. Dat maakte niets uit. Kan ik dan terug naar wat ik nu heb? Ja werd mij tot 2 maal toe verzekerd. Dus eind aug mijn abonnement opgewaardeerd en eind september mijn abonnement weer terug laten zetten. Eerst betaalde ik 18,14 voor onbeperkt bellen en 3 GB data. In de maand dat ik verhoogde kostte het abonnement 33,56. Bij het terugzetten in september moest ik opeens 28,93 betalen. Dus eerst maar eens gebeld begin oktober. Toen werd ik zo onvriendelijk te woord gestaan dat ik zei ik beëindig nu het gesprek. Ik was uiteraard nog steeds niet tevreden dus maar opnieuw gebeld.. in totaal heb ik nu 10 keer gebeld met 4 terugbel afspraken en jullie bellen gewoon niet terug. Wat zijn jullie voor bedrijf. Ik zal niks zeggen over de klantenservice want die mensen proberen mee te denken en afspraken te maken. De mensen die wellicht mijn probleem kunnen oplossen bellen maar niet. Ik vind het ronduit onbeschoft dat jullie niet terugbellen en ondertussen is het probleem nog steeds niet opgelost. Echt respect voor jullie klanten. Ik baal hier zo van. Bel nou eens terug.

 

 

icon

Beste antwoord door AnnSt 7 November 2019, 10:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Welk abonnement heb je?

Kan je hier eens screenshots posten van het bovenste deel van de tweede pagina van de laatste factuur van voor de opwaardering, die van na de opwaardering en die van na het terugzetten.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @AnnSt , wil je met de screenshots dan ook nog je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Kijk ik heb 4 belafspraken met jullie gemaakt die niet door jullie zijn nagekomen en ik ben niet van plan om hier screenshots van mijn rekeningen te maken die dan door iedereen zijn in te zien. Mijn vraag was bel mij eens terug op de afgesproken dag en niet als ik aan het werk ben waar ik de telefoon niet kan opnemen en helemaal geen gesprek kan voeren over mijn mob abonnement. 

Reputatie 7

... en ik ben niet van plan om hier screenshots van mijn rekeningen te maken die dan door iedereen zijn in te zien.

Jammer, die van mij mag je rustig zien hoor. :sunglasses:

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @AnnSt, ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is als wij afspraken niet nakomen. Helaas kan ik verder niks inzien zonder gegevens in je forum profiel. Mocht je nog willen dat ik er voor je induik hoor ik het graag! 

Ik ben inmiddels gebeld. 

Reageer