Beantwoord

Naam op de factuur blijft fout

  • 11 April 2019
  • 7 reacties
  • 275 keer bekeken

Mijn naam of de factuur blijft fout geschreven. Heb gebeld, gechat, gemaild etc. Mijn naam staat wel juist geschreven in MijnKPN. Wie kan dit nou eens netjes oplossen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 11 April 2019, 16:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Cor J. Wat vaag dat de het in MijnKPN goed staat, maar op de factuur nog steeds niet gecorrigeerd is. Zou je kunnen aangeven wat er fout is en je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken hoe we dit netjes oplossen.
Reputatie 7
Badge +19
@Cor J., Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Hoi! Heb mijn profielgegevens aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
@Cor J., bedankt voor je reactie! Ik neem het even van Marina over, zij is een paar dagen vrij. Mij is nog niet helemaal bekend om welk abonnement het nu gaat. Er staan namelijk 2 abonnementen (op verschillende namen) op het gegeven adres. Zou je het klantnummer nog willen toevoegen, en kunnen aangeven wat de juiste naam is (en welke dus niet op de facturatie staat)? Dit kan je noteren bij persoonlijke gegevens.
In 'Mijn profiel' staat mijn juiste achternaam en voorletters.
Reputatie 7
Badge +19
@Cor J., We willen ervoor zorgen dat het juiste abonnement en de juiste facturen goed worden aangepast. Zou je het klantnummer van de betreffende factuur/abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel? Zonder deze gegevens kunnen en mogen we je niet verder helpen.
Reputatie 7
Badge +19
@Cor J., Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer