Beantwoord

Naar voicemail bij in gesprek

• 8 september 2018
  • 17 reacties
  • 1860 keer bekeken

Reputatie 2
Wanneer ik gebeld wordt terwijl ik in gesprek ben krijgt de beller direct mijn voicemail te horen. Tot voor kort was dit niet zo, dan kreeg de beller eerst te horen “dit nummer is in gesprek, u wordt doorgeschakeld” waarna de voicemail begon. Zonder deze melding lijkt het alsof de telefoon uitgeschakeld is.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de beller deze melding weer te horen krijgt?
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 oktober 2018, 19:32

Goedenavond @Michael001, ik heb bericht. Helaas is het een bericht waar we denk ik beide niet op gehoopt hadden. Deze functie is sinds kort inderdaad verwijderd, aangepast. Helaas gaat dit ook niet teruggedraaid worden.. Hoeven we ook niet verder te zoeken of te experimenteren.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Michael, bedankt voor je bericht!

Dit lijkt me een instelling van voicemail, maar dat kunnen we snel nakijken! Zou je jouw 06-nummer willen toevoegen aan je Forum profiel? Dan kijk ik het een en ander voor je na.

Daarnaast kan je bepaalde instellingen ook via de KPN Voicemail App regelen!
Reputatie 2
Hallo Susan, heb ik gedaan! Aangezien ik geen veld telefoonnummer heb staat mijn nummer nu bij klantnummer.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Michael, ik heb voor je gekeken alleen het 06-nummer heeft bij KPN geen abonnement. Ik zie het alleen genoteerd als contactnummer voor een ander 06-nummer met abonnement bij ons! Kan dat kloppen? Ben je onlangs overgestapt, of zit je bij een dochterbedrijf van KPN misschien?
Reputatie 2
Hallo Susan, ik heb alle producten bij KPN. Dit is wel een zakelijk nummer, kan het daarmee te maken hebben? Dan nog lijkt me voicemail hetzelfde of het nu privé of zakelijk abonnement betreft.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Michael, ah dat kan het probleem zijn in dit geval! Of in ieder geval, een verklaring waarom ík het nummer niet kan vinden. Wij kunnen, als particuliere klantenservice, zakelijke abonnement niet inzien. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het zakelijk Forum, of bellen met 0800-0105!
Reputatie 2
Hoi Susan. Ik ben niet de enige die hier tegenaan loopt. Mijn vriendin bijvoorbeeld heeft een (niet zakelijk) abonnement van KPN en ook hier hetzelfde probleem. Het lijkt niet in de toestel instellingen te zitten maar een wijziging bij KPN.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Micheal, voor een particulier nummer (die van je vriendin) kan ik welk enkele dingen nagaan! Haar naam en mobiele nummer zou je eventueel bij 'persoonlijke opmerkingen' kunnen noteren.
Reputatie 2
Gedaan!
Maar nogmaals, volgens mij is het niet iets wat aan het toestel kan liggen. Ik heb inmiddels ook al andere mensen gesproken die hetzelfde probleem hebben. Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Nee dat begrijp ik, vandaar dat ik wilde kijken bij onze gegevens en voicemailinstellingen die je niet vanuit het toestel kan instellen. Hier heb ik alleen niks vreemds kunnen vinden.. Er staat niet toevallig het 'niet-storen' functie aan? Verder kan ik nog adviseren om je voicemail uit te schakelen door te bellen naar 12339. Hef vervolgens alle doorschakelingen op door te bellen naar ##002#. Tot slot zet je morgen voicemail weer aan door te bellen naar 12331.

Mocht het probleem aanhouden ga ik het aankaarten om te kijken of er misschien een wijziging vanuit KPN is geweest hierin waardoor dit kan gebeuren en of het probleem al gemeld is en er naar een oplossing gezocht wordt.
Reputatie 2
Hallo Susan. Het in- en uitschakelen van voicemail had ik al geprobeerd maar dat heeft geen effect. Niet storen staat uiteraard niet aan, gesprekken komen gewoon door als ik niet in gesprek ben.
##002# werkt overigens niet, ik krijg een foutmelding "fout bij uitvoeren verzoek, onbekende fout". Maar dat kan het probleem ook niet zijn, ik heb namelijk alle doorschakelen uitstaan op m'n iPhone.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb de melding doorgezet intern! Ik wacht met smart op het antwoord, zodra ik meer hoor en de oplossing of misschien nog wat tips heb ontvangen hoor je dit van mij!
Reputatie 2
Is er al wat meer bekend over dit probleem?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Michael, helaas niet.. Ik heb nog geen antwoord op mijn mailtje. Ik ga er nogmaals achteraan en hoop er zo snel mogelijk antwoord op te krijgen!!
Reputatie 7
Badge +20
Michael, ik moet je teleurstellen maar ik heb nog steeds geen reactie.Het lijkt erop dat dit een nieuwe aanpassing is, en dus niet te wijzigen valt door de klant zelf. Maar ik ga kijken of ik hier nog iemand anders voor kan aanspreken!
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Michael001, ik heb bericht. Helaas is het een bericht waar we denk ik beide niet op gehoopt hadden. Deze functie is sinds kort inderdaad verwijderd, aangepast. Helaas gaat dit ook niet teruggedraaid worden.. Hoeven we ook niet verder te zoeken of te experimenteren.
Reputatie 2
Hallo Susan. Dank voor je bericht. Vreemd dat deze functie verwijderd is....je weet zeker niet waarom?
In ieder dank voor het uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen! Helaas wordt deze reden inderdaad niet gegeven, wel om gevraagd maar helaas wordt dit niet gecommuniceerd.

Reageer