Beantwoord

Nauwelijks verstaanbaar bij bellen met mobiele telefoon

• 29 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 461 keer bekeken

Sinds een paar weken ben ik nauwelijks verstaanbaar aan de telefoon. Het ligt niet aan de locatie waar ik ben, op het werk, thuis, buiten, in een winkel... Ik heb contact met KPN gehad en zij konden niks vinden behalve dag het een systeemfout kan zijn in de speaker. Het gekke is dat ik wel duidelijk (hoe het normaal zou moeten zijn) verstaanbaar ben wanneer ik FaceTime of bel via WhatsApp. Iemand een tip/idee ?

* Ik heb het hoesje al van m'n gsm af gehaald.

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Debbie1149 30 augustus 2017, 09:37

Hoi Huistijger,

Ik heb een IPhone 6. Net een jaar. Er zit waarschijnlijk een systeemfout in de speaker en dat is bijna heel veel van deze toestellen. Wij gaan morgen naar een Apple Store om het na te kijken. Wanneer mensen mij bellen geven ze aan dat hè tent is of ik een doek over de telefoon heb of dat ik mijn hand voor m'n mond hou. Erg vervelend. Heb alles al geprobeerd, hoesje is inmiddels van de telefoon af, recht in de speaker praten werkt niet, op luidspreker zetten ook niet. Wat wel werkt is bellen via WhatsApp of Facetimen. Daar ben ik dan luid en duidelijk te verstaan.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Debbie1149
Helaas vertel je niet wat voor telefoon je hebt.
Als het een iPhone plus is, dan kan dat inderdaad gebeuren.
Deze zijn te lang zodat je je mond dichter bij de microfoon moet houden..
Een domme fout van Apple.
Ook ik krijg vaak te horen: "Ik kan u moeilijk verstaan....".
Handsfree werkt het overigens prima.
Hoi Huistijger,

Ik heb een IPhone 6. Net een jaar. Er zit waarschijnlijk een systeemfout in de speaker en dat is bijna heel veel van deze toestellen. Wij gaan morgen naar een Apple Store om het na te kijken. Wanneer mensen mij bellen geven ze aan dat hè tent is of ik een doek over de telefoon heb of dat ik mijn hand voor m'n mond hou. Erg vervelend. Heb alles al geprobeerd, hoesje is inmiddels van de telefoon af, recht in de speaker praten werkt niet, op luidspreker zetten ook niet. Wat wel werkt is bellen via WhatsApp of Facetimen. Daar ben ik dan luid en duidelijk te verstaan.
Reputatie 7
Badge +19
Laat je weten hoe het afloopt Debbie1149?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Debbie1149, wat een bijzonder probleem! Ik heb zo direct geen oplossing, maar denk graag met je mee. Ook ik ben benieuwd of je al bij de Apple store bent geweest en wat daar dan uitgekomen is. Wil je het ons laten weten?
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop voorzichtig dat het bij de Apple Store opgelost is! Mocht je nog wel graag hulp willen, weet je ons te vinden 🙂.

Reageer