Beantwoord

Navraag levertijd mobiele telefoon

  • 27 May 2020
  • 9 reacties
  • 102 keer bekeken

Gisteren al contact met jullie gehad hoe belachelijk het is dat mijn telefoon na een week nog niet binnen is. Zet dan niet op de site (vandaag bestellen, morgen in huis. Als ik dit had geweten had ik er nooit aan begonnen en als hij deze week niet binnen is, dan stap ik direct over naar Ziggo. Helemaal klaar mee

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 June 2020, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Michel van kooik, welkom op het forum! Sorry voor mijn late antwoord. We zijn inmiddels een week verder. Heb je het toestel nog op tijd ontvangen?
Helaas loopt de site soms wat achter op de actuele voorraad zo kan het zijn dat een toestel niet meer op voorraad is als je bestelt. Dat is ontzettend vervelend als je hem de volgende dag verwacht.
Sorry daarvoor!

Dat is lekker makkelijk, ik wacht nu al langer dan 2 weken en heb hem nog steeds niet. Gewoon te bizar voor woorden

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Michel van kooik, dat is wel ontzettend lang inderdaad! Ik kijk graag even met je mee waar hij blijft. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Goedemorgen Thomas,

 

Profiel is ingevuld. 

 

Gr Michel 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens Michel, ik heb meteen even voor je meegekeken en zie dat dit toestel helaas niet op voorraad is op het moment.
Ik heb ook nog geen concrete leverdatum. Het ziet er naar uit dat we volgende week meer weten. Als het goed is word je hier ook van op de hoogte gehouden!

Hallo Thomas, 

Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik snap dat u er ook weinig mee kunt, maar hopelijk bent u het wel met mij eens dat dit eigenlijk niet zou moeten kunnen bij een bedrijf als KPN zijnde.

Ik wacht het maar gewoon af, hoop dat m'n telefoon het nog 2 weken uithoudt.

 

Gr Michel 

Reputatie 7
Badge +20

Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs maar helaas zijn wij hierin echt afhankelijk van de leveranciers :frowning2:

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat je toestel gisteren op de post gegaan is en vanmiddag bezorgd wordt!

Hallo Thomas.

 

Klopt, als het goed is wordt hij binnen nu en 2 uur bezorgd. 

 

Gr Michel