Beantwoord

Nederland is geen Europa

• 6 mei 2012
  • 2 reacties
  • 7607 keer bekeken

Nederland is geen Europa kreeg ik te horen bij de klantenservice . Ik voel mij eerlijk gezegd een beetje dom dat ik daar in bent getrapt. Wil 100 Mb mobiel internet en denk voor 10 euro dat in heel EU te kunnen. Gevolg een rekening voor het gebruik in Nederland Ben ik de enige die dat denkt ?
icon

Beste antwoord door Cornelis 6 mei 2012, 18:01

Beste Christo,

Meer informatie vind u via onderstaande link. 

U ziet dat wordt aangegeven dat het mogelijk is om van de bundel gebruik te maken wanneer u het in het buitenland bent met de mogelijkheid om het op maandelijkse basis uit of aan te zetten, met tevens aangegeven dat u zich dient af te melden als u weer terugkeert in Nederland.

Internetbundel EU

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Christo,

Meer informatie vind u via onderstaande link. 

U ziet dat wordt aangegeven dat het mogelijk is om van de bundel gebruik te maken wanneer u het in het buitenland bent met de mogelijkheid om het op maandelijkse basis uit of aan te zetten, met tevens aangegeven dat u zich dient af te melden als u weer terugkeert in Nederland.

Internetbundel EU

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ik begrijp de reactie ,maar een waarschuwing dat het veel geld gaat kosten als je niet door hebt dat Nederland niet een Europa land is zou netjes zijn. De kleine letters heb ik achteraf ook gevonden en ik ben dus benieuwd of ik het enige forumlid ben die in de fout is gegaan

Reageer