Beantwoord

Nederlands nummer bellen vanuit Kroatië lukt niet

• 6 september 2017
  • 7 reacties
  • 446 keer bekeken

Ik kan vanuit Kroatie geen mobiel nummer bellen in Nederland.
Een Nederlands mobiel nr kan ik wel bellen als dit nr zich in Kroatië bevind
Vaste nummers gaat wel

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik_ 15 september 2017, 13:03

Geen probleem, Thomas. Het enige jammere eraan is dat troubleshooten lastig is nu je weer terug bent hier.

Ik begrijp uit je bericht dat je helemaal geen mobiele nummers in Nederland kon bellen vanuit Kroatië? Dat is heel vreemd. Op dit moment kan ik daar niets aan doen. Als je weer in een buitenland bent, en je ervaart dit probleem, neem dan opnieuw contact op. Dit kan via het forum, of via chat. We kunnen dit dan doorzetten richting de technische dienst. Jammer te horen dat dit eerder blijkbaar niet gebeurd is.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Staat het nummer in je toestel met +316........ of met 06....... ingesteld?
Staat op +31
Reputatie 7
Dan zou het toch moeten werken 😟 . Nederlandse nummers met 08 en sommige 09xx nummers zijn v.u. het buitenland niet te bereiken.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Thomas, welkom hier! Wat een vreemd probleem. Het is echt alleen dit ene nummer dat niet werkt? Het zou niet moeten uitmaken, maar lukt het wel als je 0031 ervoor zet in plaats van +31? Kan je dit nummer normaliter, in Nederland, wel bellen?
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, Thomas. Ik ga ervan uit dat het dan ook gelukt is om te bellen 🙂 Mocht je toch nog issues hebben, laat het weten.
Sorry voor de late reactie.
Nee het is niet gelukt enig mobiel nummer te bellen.
Ik ben nu weer in Nederland, dus kan ik verder niets doen. Wel ben ik ,zachtgezegd, erg teleurgesteld in de klantenservice van kpn, die doodleuk alleen maar kon zeggen " ik weet het ook niet"
Reputatie 7
Badge +27
Geen probleem, Thomas. Het enige jammere eraan is dat troubleshooten lastig is nu je weer terug bent hier.

Ik begrijp uit je bericht dat je helemaal geen mobiele nummers in Nederland kon bellen vanuit Kroatië? Dat is heel vreemd. Op dit moment kan ik daar niets aan doen. Als je weer in een buitenland bent, en je ervaart dit probleem, neem dan opnieuw contact op. Dit kan via het forum, of via chat. We kunnen dit dan doorzetten richting de technische dienst. Jammer te horen dat dit eerder blijkbaar niet gebeurd is.

Reageer