Beantwoord

Neerweergave werkt niet

  • 12 January 2019
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik heb een gek probleem. Ik heb een abonnement op een galaxy s7 en sinds enkele maanden wordt mijn nummer niet meer meegestuurd. Nu heb ik werkelijk alles geprobeerd maar dit probleem lijkt met het netwerk te maken te hebben. Immers, wanneer ik de simkaart in een andere telefoon stop heb ik hetzelfde probleem.
het gekke is.. dat wanneer ik vanuit het buitenland bel zien de ontvangers wel mijn nummer. Ik denm dat het met de simkaart of het netwerk te maken heeft... weet iemand een oplossing om dit irritante probleem op te lossen. Mensen nemen nu mijn telefoontjes niet meer op omdat ik annoniem bel 😞 maar om nu iedere keer wanneer ik wil bellen naar duitsland te rijden gaat mij te ver 😉
alvast enorm bedankt!!!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 January 2019, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Op deze pagina kan je de onderstaande tekst vinden.

Reputatie 7
Badge +24
Hi N, welkom hier. Hoewel Duitsland en prachtig land is kan ik me voorstellen dat dat niet de gewenste oplossing is.

Voor de duidelijkheid, je nummerweergave staat wel aan? Druk op Telefoonicoontje, daarna op Meer, daarna Instellingen, daarna Meer instellingen en daarna Mijn beller-id tonen. Staat het daar goed op Nummer tonen? Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
Jazeker alles staat aan. Zoals ik beschrijf heb ik ook de simkaart in een andere telefoon gestopt maar met hetzelfde resultaat.....

Het betreft overigens een groot zakelijk abo... alleen de helpdesk is ook niet instaat dit op te lossen...
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, zou je in dat geval een topic op het zakelijke forum willen plaatsen? https://zakelijkforum.kpn.com/ Ik heb zelf namelijk geen toegang tot die abonnementen. 😞