Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk!?

• 10 augustus 2015
  • 9 reacties
  • 529 keer bekeken

Hoe kan ik zonder netwerk uberhaubt contact krijgen met de technische dienst of klantenservice.

Bedankt voor uw tijd vriendelijke groet Joris.

icon

Beste antwoord door PeterG 10 augustus 2015, 14:35

Betaal je niet per automatische incasso? Dat is vaak iets goedkoper en je kunt het nooit vergeten. Moet wel iets van saldo op je bankrekening staan natuurlijk.

Hier vind je meer info over betalingsachterstand.

https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/factuur-betalen/factuur-betalen.htm

Onderaan kun je ook een vraag stellen. Het lijkt mij dat dat een chat start.

Of bel, met een andere telefoon, de klantenservice mobiel en leg je probleem uit. Ook m.b.t. de TAN code van -de ING. Kun je derhalve geen overboeking doen op het kantoor van de ING zelf?

KS mobiel 0800-0105 (gratis v.a. elke telefoon)

Bekijk origineel

9 reacties

(ik heb trouwens geen telefoon tot mijn beschikking)

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dat kan dat via dit Forum, of via Facebook/Twitter. Ook kan je nog naar de KPN Winkel.

Robin
Ik moet een factuur betalen, er word gezegd dat ik een factuur te laat heb betaalt.

Nu wil ik die natuurlijk gelijk betalen, maar dat is niet mogelijk omdat ik geen tan code (oproep of sms) kan ontvangen.

en als ik het niet via IDEAL doe kan het dagen duren voordat ik weer word aangesloten.

Enig idee wat mijn mogelijkheden nu zijn?

Vriendelijke groet, Joris

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik weet niet hoelang je niet betaald hebt. Maar zoals ik lees ben je volledig afgesloten(?) dit lijkt er op dat je erg snel zal moeten betalen anders wordt je contract beëindigd.

Op deze site staat: https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/factuur-betalen/factuur-betalen.htm

Wil je snel weer kunnen bellen? Maak dan gebruik van de SMS met de inlogcode voor een i-Deal betaling. Je wordt dan direct weer aangesloten.

Heb je deze SMS niet ontvangen? Betaal dan direct door met online bankieren het openstaande bedrag op bankrekeningnummer NL75 INGB 0000 0292 25 ten name van KPN-Mobiel in Groningen over te maken. Maak gebruik van de betaalgegevens van de herinneringsbrief, de bijgevoegde acceptgiro of gebruik de betaalgegevens uit de SMS. Na ontvangst van je betaling zal jouw aansluiting automatisch de volgende werkdag worden heraangesloten. Voor de heraansluiting wordt € 33,88 in rekening gebracht op de volgende factuur.

Ik zou de hierboven gelinkte site even bekijken. Heb je helemaal geen telefoon tot je beschikking? Kan je ook 1200 niet bellen vanaf je mobiel?

Robin
Nee, ik kan niets ontvangen, Oproepen niet en sms(tan codes niet).

Heb trouwens ook geen factuur gehad of mail etc.

Van de een op de andere dag ben ik compleet afgesloten, het is mij dus onmogelijk gemaakt om te betalen met spoed, en zo weer op actief te worden gesteld.

Voor mij is dit een erg 'belemmerende' situatie I.v.m. werk, etc..

Graag hoor ik hier meer over, betreft: eventueele oplossingen.

Reputatie 7
Badge +30
KlaasKansloos schreef:
Nee, ik kan niets ontvangen, Oproepen niet en sms(tan codes niet).

Heb trouwens ook geen factuur gehad of mail etc.

Van de een op de andere dag ben ik compleet afgesloten, het is mij dus onmogelijk gemaakt om te betalen met spoed, en zo weer op actief te worden gesteld.

Voor mij is dit een erg 'belemmerende' situatie I.v.m. werk, etc..

Graag hoor ik hier meer over, betreft: eventueele oplossingen.

Hallo,

Heb je de iDeal code nu wel?

Dat je de TAN code (er van uit gaande dat je bij ING zit) is niet helemaal KPN haar probleem. ING heeft er voor gekozen om het op deze manier te doen. Bij Rabobank en SNS bijvoorbeeld krijg je een apparaatje die ook werkt als je telefoon geblokkeerd is.

Je zou (volgens de site) ook een acceptgiro hebben gekregen. Het is trouwens wel apart dat je helemaal afgesloten bent. Je zou (normaliter) gewoon SMS'jes kunnen ontvangen en de KS bellen.

Zou het een simkaart/telefoon probleem kunnen zijn?

?

Heb je misschien familie/kennisen/buren waar je de KS kan bellen (gratis nummer)? Dat is op dit moment de snelste manier!

Robin

Kan iemand mij misschien aanmelden voor een chat A.u.b.

Groet, Joris

Uw iDeal betaling is gelukt. Binnen 10 minuten wordt u weer aangesloten en kunt u weer bellen en internetten. U ontvangt nog een sms ter bevestiging. Uw betaalstatus zal binnen enkele dagen ook aangepast zijn in MijnKPN. Voor de heraansluiting wordt € 33,88 in rekening gebracht op de volgende factuur. Wanneer er meerdere mobiele nummers worden aangesloten betaalt u dit bedrag per nummer.

Hoezo die 33,88 euro als ik compleet afgesloten ben, heb niks vernomen(geen factuur gehad)

Ik had geen sms en geen oproepen uitgaand&inkomend, heb hier door een hoop ongeregeldheden gehad op het werk.

Zo kon ik ook niet het openstaande bedrag betalen omdat ik natuurlijk geen TAN code/nummer kon ontvangen. Kortom een hoop gedoe.

Dit gaat hier om een fout van kpn, graag hoor ik van u hoe dit op te lossen.

Groet, Joris

Admin: topics samengevoegd. Gelieve geen meerdere topics te starten over 1 onderwerp. 

Reputatie 7
Betaal je niet per automatische incasso? Dat is vaak iets goedkoper en je kunt het nooit vergeten. Moet wel iets van saldo op je bankrekening staan natuurlijk.

Hier vind je meer info over betalingsachterstand.

https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/factuur-betalen/factuur-betalen.htm

Onderaan kun je ook een vraag stellen. Het lijkt mij dat dat een chat start.

Of bel, met een andere telefoon, de klantenservice mobiel en leg je probleem uit. Ook m.b.t. de TAN code van -de ING. Kun je derhalve geen overboeking doen op het kantoor van de ING zelf?

KS mobiel 0800-0105 (gratis v.a. elke telefoon)

Reageer