Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

  • 22 April 2019
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Sinds gisteren hebben wij, ik en mijn kinderen, geen service meer. Wanneer ik zou willen bellen geeft het aan dat ik niet aangemeld ben bij netwerk. Gisteren kon ik nog handmatig NL KPN als netwerk opzoeken, maar ook aanmelden lukt niet. Automatisch aanmelden gaat niet, want er zou geen netwerk beschikbaar zijn. En vandaag staat bij handmatig zoeken zelfs KPN er niet meer tussen (!?). Het is niet alleen thuis, maar sowieso hier in mijn woonplaats. Medewerker gisteren in de chat wist het ook niet en zou het uitzetten bij de technische dienst. Maar aangezien ik aankomende week een paar belangrijke telefoontjes verwacht, zou ik het graag snel opgelost willen hebben. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 April 2019, 14:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Jenn46, welkom! Wat vreemd dat je hier tegenaan loopt! Ik verwacht dat er dan iets met de mast aan de hand is, waardoor jullie allemaal geen bereik meer hebben. Ik kan niet veel meer dan mijn collega's, maar kijk er graag nog eens voor je naar. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en jouw 06-nummer? Dan kom ik erop terug!
Dank je voor je reactie. Heb vanmorgen sms gekregen dat er een storing in onze omgeving is. En dat het zsm wordt verholpen
Reputatie 7
Badge +30
Oh gelukkig maar! Fijn dat je een sms hebt gekregen, hopelijk is het snel opgelost!