Niet altijd bereikbaar en geen sms na in gesprek

• 13 juli 2015
  • 2 reacties
  • 3417 keer bekeken

Hallo,

Eerder heb ik al e-mail contact gehad met de klantenservice maar dat hielp me helaas niet verder omdat ik niet op de mail kan reageren. Vandaar dat ik het even via dit kanaal probeer.

------------------

Mijn bericht:

Sinds een paar weken ben ik van Hi overgezet naar KPN. Al enkele keren heb ik te horen gekregen dat mensen mij bellen en de melding krijgen 'gesprek mislukt'. Het zal niet liggen aan de persoon die mij belt omdat ik van verschillende personen dit te horen kreeg. Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Daarnaast vroeg ik mij af of het mogelijk is om een sms te ontvangen wanneer iemand mij belt terwijl ik in gesprek ben. Dan kan ik die persoon daarna gemakkelijk terugbellen.

Ik hoor het graag!

------------------

Reactie KPN: (Melissa K.)

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail van 10 juli 2015, betreffende uw bereikbaarheid. Graag informeer ik u hierover.

In uw e-mail geeft u aan dat u slecht bereikbaar bent voor andere mensen. Ik begrijp dat dit erg vervelend is.

Hebt u dit op meerdere locaties of op 1 locatie? Het kan namelijk ook zijn dat u verminderd bereik hebt op bijvoorbeeld uw thuislocatie, waardoor u geen gesprekken kunt ontvangen op dat moment.

Verder wil ik u adviseren om uw simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of de problemen zich nog steeds voor doen.

------------------

Mijn reactie:

Ik weet niet of dit op één locatie is, omdat ik niet kan zien wanneer mensen mij proberen te bereiken. Volgens mijn telefoon (iphone 5) heb ik wel altijd vol bereik.

Daarnaast zou ik ook graag een sms ontvangen wanneer iemand mij heeft proberen te bellen, maar ik bijvoorbeeld in gesprek was of mijn telefoon uit stond.

Ik hoor het graag!

Bedankt

2 reacties

UPDATE: bericht bij een gemiste oproep

Zojuist naar mijn Voicemail gebeld (1233) daar kreeg ik de melding dat Voicemail stond uitgeschakeld en dat ik ook geen bericht ontvang bij een gemiste oproep. Om dit laatste aan te zetten moest ik bellen naar 12337. Gedaan en mezelf gebeld, daarna keurig een sms ontvangen. Dit is opgelost, nu mijn bereik nog.

Reputatie 7
Badge +27
Beste SilasN,

Welkom op het forum. Fijn dat het ene probleem inmiddels is opgelost, nu het andere nog! Kan je in een privébericht laten weten wat je 06-nummer en type toestel is en op welke postcode + huisnummer jij dit bereik ervaart? Ik zal dan gaan kijken wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen betekenen. 

Reageer