Niet altijd gebeld kunnen worden.

• 23 januari 2016
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Donderdag heb ik contact gehad met een medewerker van KPN dat ik niet altijd gebeld kan worden, dit is vaak afhankelijk van waar ik ben (het probleem komt het meest voor als ik in mijn eigen huis ben).

Als iemand mij belt krijgt diegene te horen dat het nummer buiten gebruik is, ik krijg niet de melding op mijn telefoon dat ik een oproep gemist heb maar wel direct een sms dat ik een gemiste oproep heb.

Nu dacht de medewerker dat het aan de simkaart zou liggen, gisteren nieuwe ontvangen maar het probleem is nog steeds aanwezig.

Het valt mij op dat wanneer ik thuis ben dit probleem altijd voorkomt, behalve wanneer ik toevallig het toestel van de ontgrendeling af heb dan kan ik wel gebeld worden.

Wel kan ik zelf altijd bellen.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Jammer dat het probleem niet is verholpen door een wissel van de simkaart! Heb je ook al eens geprobeerd om thuis je toestel handmatig vast te zetten op 1 specifiek netwerk? Ik zou je dan willen aanraden eerst het 3G-netwerk te proberen. Waar ik verder nog benieuwd naar ben, is of hetzelfde probleem zich voordoet bij gebruik van een andere telefoon. Mocht je de mogelijkheid hebben om de simkaart te testen in een ander toestel, dan zou ik je willen vragen dat te doen.  

Reageer