Vraag

Niet bereikbaar

• 10 april 2017
  • 4 reacties
  • 786 keer bekeken

Goedendag. Ik heb sinds 2 weken problemen. Smsjes van bijvoorbeeld digid komen niet aan. Ook kan ik steeds vaker niet gebeld worden. Nummer is niet beteikbaar. Als ik daarna zelf bel komen er ineens smsjes binnen van gemiste oproepen. Telefoon al aantal malen uit en aangezet en gereset. Netwerkmodus aangepast etc. Probleem blijft bestaan. Telefoon is up to date. Soms gaat het ook gewoon goed. Maar dit is niet handig !!

Wie kan mij helpen ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @wmulders01, welkom op ons forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Wat gek dat het soms wel werkt en soms juist niet. Heb je dit op één bepaalde locatie of overal? Het lijkt er wel een beetje op alsof er bijvoorbeeld op jouw adres een storing is. Ergens anders werkt het dan wel goed.

Als je reageert op mijn privébericht , dan ga ik verder voor je uitzoeken wat er gaande is.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb een beetje moeite met het vinden van je adres op Google maps 😉. Maar volgens mij zit ik aardig in de buurt. Als ik kijk naar de dekking, dan zie ik dat 3G niet optimaal is op jouw adres.

Wil je via instellingen, mobiele netwerken, netwerkmodus, jouw toestel eens op 'alleen 2G' zetten? Ik ben erg benieuwd of je daar verbetering bemerkt. Op het moment dat je ergens anders bent dan thuis, bijvoorbeeld op werk, bij familie, in de supermarkt, ervaar je dan wel eens problemen?
@Marcia_ Ik heb (waarschijnlijk) hetzelfde probleem als wmulders01.
De storing treedt bij mij alleen op voor het GSM-signaal. 3G & 4G en telefoon werken prima.
Mensen kunnen mij dus (soms) niet bellen.
Tot nu toe heeft niemand mij goed kunnen helpen. Jij wel?
Reputatie 7
Badge +28
Hi Michel, ik zie dat je inmiddels met mijn collega Erik in gesprek bent in je eigen topic . Top! Als we nog wat anders voor je kunnen doen, weet je ons te vinden 🙂

Reageer