Ik probeer een abo met mobiel af te sluiten. 25 euro bundel 30- 34 euro toestel kosten voor een iPhone van 840 euro.
Hier word lastig over gedaan omdat ik niet voldoende credit zou hebben en daarom de lening te hoog is.
Mijn financierder Freo geeft aan dat mijn credit ruim hoger ligt dan wat ik momenteel gebruik.
Maw; ik ben getoetst op een max lening die veel hoger ligt dan al mijn kredieten nu zijn. Die telefoon zou dus gewoon moeten kunnen.
Mijn huishouden heeft een hypotheek en een 5k credit loan bij Freo Ivm een verbouwing. That's it.
2 mensen werken fulltime en er is een 6000 bruto inkomen. Hier moet toch gewoon een simonly en een toestel abotje op af te sluiten zijn?
Er zijn ook geen achterstanden en geen codering.
Kan iemand mij eens uitleggen op welke info deze evaluaties worden gebaseerd want ook credit Risk kan mij dit niet uitleggen. Er klopt hier gewoon iets niet.
Ik heb gister echt ruim 4 uur met kpn gebeld, kreeg links en rechts verkeerde adviezen, uiteindelijk een uur lang met klantbehoud gesproken. Deze mevrouw zou het regelen maar krijg nu weer een mail dat ik teveel aansluitingen heb...dat klopt helemaal niet...Ik heb enkel 2 simonly abos momenteel. Lekker bezig. Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om een bedrijf meer geld te geven.
Admin: titel van je bericht iets aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel