Beantwoord

Niet eens met bericht over openstaande nota

  • 2 October 2019
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Goedemorgen
Ik vind dit berichtje niet terecht
Ik heb heel contact met jullie gehad
En ik ben met bewijzen gekomen dat ik niet achterloop
Gisteren heeft kim mij weer gebeld en heeft gezegt
Mevrouw het bewijs ligt voor mij maar bij onze bank is niets bekend
En mijn bank zegt het is wel bij jullie
Nu moet ik alles in 1 x betalen
Sorry dat ik dit zeg maar ik krijg er ook nog eens kosten overheen
Dit kan toch niet
Groet Donkersloot

Verstuurd vanaf mijn iPhone

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 October 2019, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Dag Donkersloot, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je willen toelichten waar het precies om gaat? Zo te lezen om een betaling die bij jou wel is gedaan maar bij ons niet binnen is gekomen. Om welk abonnement gaat dit?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?