Beantwoord

Niet geleverd Samsung A52s. Wat nu?

  • 3 December 2021
  • 12 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik heb via een KPN winkel een Samsung A52s besteld en een TABA7LTE.

De tablet is bezorgd maar helaas de Samsung A52s nog niet.

Wel krijg ik de hele week via track en tracé een melding dat de bezorgtijd is aangepast.

Sinds gisteren komt de melding dat bezorgtijd nog niet bekend is.

Gisteren heb ik met een servicenummer van KPN gebeld waarvoor ook nog kosten in rekening zijn gebracht. Ook daar kunnen ze me niet verder helpen.

 

Ik heb de respectabele leeftijd van 80 jaar bereikt. Kan me digitaal een beetje redden maar weet me nu geen raad.

Wat is er met de bestelde telefoon aan de hand? Mij  huidige telefoon werkt slecht en mijn kinderen kunnen mij niet bereiken maar ik kan ze ook niet bellen als ik ze nodig heb.

 

Wie kan me alsjeblieft helpen? 

icon

Beste antwoord door Hans Eventjes 6 December 2021, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0402. En dat is gratis. 

Nooit een telefoonnummer via Google opzoeken. Want dat kost je geld.

Hoi @Hans Eventjes . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het toestel niet bezorgd is. Ik wil graag meekijken.

Kunt u uw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als u dat gedaan hebt?

 

p.s.  Wat zegt de bestelstatus pagina over uw telefoon?

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

Profiel is aangevuld 

Dank daarvoor.  Voor zover ik nu kan nagaan is de telefoon verstuurd maar ik zie niet dat ‘ie is aangekomen. :-(

Kunt u hier klikken: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/   en vervolgens inloggen om te kijken of u een track en trace van PostNL kunt vinden?

Het nummer dat u moet hebben staat in je orderbevestingingsmail die een tijdje geleden gestuurd is en begint met ARMOR

Reputatie 7
Badge +24

Het nummer dat u moet hebben staat in je orderbevestingingsmail die een tijdje geleden gestuurd is en begint met ARMOR

Plaatje erbij:

 

Beste Erwin,

Ik heb die bevestigingsmiddelen niet. Wel een track en tracé code van Post.nl

 

Ik begrijp bericht niet. Maar de telefoon heb ik echt niet ontvangen de tablet wel.

 

 

Mijn dochter vindt nu onderstaande in mijn SPAM van Postnl. Het bevestigen van mijn adres lukt niet (meer) dan komt er een code 404

 

 

 

Geachte heer/mevrouw,

 


Wegens enorme drukte door onder andere Black Friday bij alle koeriersdiensten is het verzendlabel van uw pakket helaas beschadigd geraakt en nu (deels) onleesbaar.

Volg nu de stappen door op de onderstaande knop te klikken om uw adres te verifieren zodat wij uw pakket zo snel mogelijk kunnen bezorgen, excuses voor het ongemak.

 

Let op: U bent genoodzaakt uw adres te verifieren, doet u dit niet dan zal uw pakket teruggestuurd worden naar de afzender.

Oei. Dan is het bij PostNL misgegaan.  

Kunnen jullie via deze site het issue aankaarten? https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/

 

 

Hoi Allemaal en @Erwin_ 

Oei. Dan is het bij PostNL misgegaan.  

Kunnen jullie via deze site het issue aankaarten? https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/

 

 

Of is dit het geval

Ouch.  Die kende ik nog niet. :-(

@Hans Eventjes : Gelieve op niks te klikken in die mailtjes. Gebruik mijn link om navraag te doen bij PostNL:

https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/

Beste Erwin,

 

Eind goed...... al goed! 

De telefoon is zojuist bezorgd door PostNL.

 

( zou er iemand meegelezen hebben) het is wel heel bijzonder.

 

Dank

Voor je reacties

 

 

Dat is heel fijn om te lezen. Ik vreesde even dat het was zoekgeraakt en helaas weet ik uit ervaring dat zo'n onderzoek daarna heel lang kan duren.

Mocht er in de toekomst iets zijn, weet je mij te vinden.